20140322

【和訳】We Are Scientists - Nobody Move, Nobody Get Hurt

(アルバム"With Love and Squalor"より)



The day, you move, I'm probably gonna explode
It's true, I'm probably gonna explode
君が動く
そんな日が来たら
たぶん僕は爆発する
本当だよ
きっと爆発しちゃう

You'll pray, for proof, I'm probably makin' this up
It's true, I'm probably makin' this uh
君は確証を願うだろう
たぶん僕は埋め合わせようとしてる
本当だよ
きっと僕は埋め合わせられる

Because...
だって…

My body is your body
I won't tell anybody
If you wanna use my body
Go for it, yeah
僕の身体は君の身体
誰にも言わないから
僕の身体を使いたければ
さあどうぞ

If no-one moves, then nobody's gonna get hurt
Don't move, 'cause nobody wants to get
誰も動かなければ
誰も傷つかない
動かないで
誰も傷つきたくない

We'll pray, for proof, I'm probably makin' this up
It's true, I'm probably makin' this
君は確証を願うだろう
たぶん僕は埋め合わせようとしてる
本当だよ
きっと僕は埋め合わせられる

Because...
だって…

My body is your body
I won't tell anybody
If you wanna use my body
Go for it, yeah
僕の身体は君の身体
誰にも言わないから
僕の身体を使いたければ
さあどうぞ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿