20140504

【和訳】Neon Trees - Text Me In The Morning

(アルバム"Pop Psychology"より)

We danced a tango 'till our heads got dizzy
I felt your body heat: a damsel in distress
My daddy warned me not to get so busy
And suddenly I'm watching you take off your dress
I couldn't stick around
眩暈がするほど タンゴを踊った二人
君の身体の熱を感じた
苦悩を抱えた少女
あんまりせかせかするなと パパに忠告されたのに
あまりの急展開で ドレスを脱ぐ君を目の前にして
とてもじゃないけど 僕には無理だった

So text me in the morning
Tell me you still love me
I don't believe a single word
You tell me you're tipsy;
I tell you you're pretty
We could spend the night if you're still sure
But text me in the morning
だから 朝になったらメールしてね
まだ僕を愛してるって言ってね
僕は一言だって信じないけどね
君は酔ってるんだと言うけど
僕は可愛いねって言ってあげる
君の意識がはっきりしてたら
一緒に夜を過ごせただろうけど
だけど 朝になったらメールして

Woke up all soaking wet from last night's fever
Smelling like cigarettes and broken promises
Your mother said: 'Don't be an overachiever.'
I please her, oh please girl, I never did believe her
And I'll never tell you why
Oh, I'll never tell a lie
熱狂の一夜を過ぎ びしょぬれの身体で目を覚ます
タバコと破れた約束の臭い
君のお母さんはこう言った
「出来すぎた子にはなっちゃダメよ」
どうかお願い お願いだよ
彼女を信じたことなんか一度もなかった
なぜかなんて 言えないよ
だって僕は嘘をつけない

So text me in the morning
Tell me you still love me
I don't believe a single word
You tell me you're tipsy;
I tell you you're pretty
We could spend the night if you're still sure
But text me in the morning
だから 朝になったらメールしてね
まだ僕を愛してるって言ってね
僕は一言だって信じないけどね
君は酔ってるんだと言うけど
僕は可愛いねって言ってあげる
君の意識がはっきりしてたら
一緒に夜を過ごせただろうけど
だけど 朝になったらメールして

Tears on my phone
Feelin' so alone
I'll never let you go, you've got the best of me
When all the other boys just want your sex
I just want your texts
In the morning
電話に落ちる涙
ものすごい孤独感
絶対に君を忘れない
僕の大事な部分を奪った君
他の男はみんな 君のセックスを求めてる
だけど僕は 君からのメールがほしい
朝に届くメール

Right, in the morning
朝一番に届くメール

So text me in the morning
Tell me you still love me
I don't believe a single word
You tell me you're tipsy, I tell you you're pretty
We could spend the night if you're still sure
But text me in the morning
だから 朝になったらメールしてね
まだ僕を愛してるって言ってね
僕は一言だって信じないけどね
君は酔ってるんだと言うけど
僕は可愛いねって言ってあげる
君の意識がはっきりしてたら
一緒に夜を過ごせただろうけど
だけど 朝になったらメールして
Categories:

0 comments:

コメントを投稿