20141216

【和訳】R5 - Never

(EP"Ready Set Rock"より)

 

Outside it’s pouring Rain as I watch you walk by outside my window and see your smile glow
外は雨
窓の向こうを歩くあなたの姿を眺める
笑顔が輝いてる

 I run downstairs fast as I can I walk outside and take your hand and where we danced
 Our shadows moving in the dark
 We go round in circles
 You look at me lights up my heart
 全速力で階段をかけ降りて
外に出て あなたの手を取る
 ここで二人で踊ったわよね
 暗闇に溶けていくふたつの影
 堂々巡りの輪に迷い混む
 あなたが向ける目差しが
 わたしの心を照らしてくれる

I’m hoping this moment lasts forever
You touch my face and tell me never 
この瞬間が 永遠に続けばいいのに
あなたはわたしの顔に触れて
約束してくれる

Never will I let you go
 Baby know I love you so
 I’ll be right here by your side
 It's gonna be a heck of a ride
 絶対に君を離さないよ
 ベイビー すごく愛してるから
 君の傍にいたいんだ
 とんでもなく楽しいことになりそうだね

You can count on me to be there for you
 No one can take your place
 You’re my one and only sweet heart
 And I will never tear us apart
 Never will I let you go
 いつだって君の味方なるって 保証するよ
 他の誰も代わりにはならない
 君は僕のただ一人の恋人
 離ればなれになりたくない
 絶対に君を離さないよ

 My hair is damp and it’s so cold
 You take your jacket off to warm me
 I feel a slight breeze
 The pavement has a special shine and  here
I’m wishing we could stop time or maybe rewind
 髪はびしょ濡れだし すごく寒い
 あなたはジャケットを脱いで わたしを暖めてくれる
 優しい風が通り抜ける
 舗道がいつもと違う感じに輝いてる
 そして思うの 時を止められたらいいのに
 時間を巻き戻せたら…

I’m hoping this moment lasts forever
You touch my face and tell me never
この瞬間が 永遠に続けばいいのに
あなたはわたしの顔に触れて
約束してくれる

Never will I let you go
 Baby know I love you so
 I’ll be right here by your side
 It's gonna be a heck of a ride
 絶対に君を離さないよ
 ベイビー すごく愛してるから
 君の傍にいたいんだ
 とんでもなく楽しいことになりそうだね

You can count on me to be there for you
 No one can take your place
 You’re my one and only sweet heart
 And I will never tear us apart
 Never will I let you go
 いつだって君の味方なるって 保証するよ
 他の誰も代わりにはならない
 君は僕のただ一人の恋人
 離ればなれになりたくない
 絶対に君を離さないよ

 You walk in close to me
 The rains fading away
 You hold my hand in peace
 So glad you’re here to stay
 You know
 That I need you
  I know
 That you need me
 There’s no place I’d rather be
 あなたがわたしに歩み寄る
 雨が遠ざかる
 あなたが優しくわたしの手を握る
 あなたがここにいてくれて すごく嬉しい
 分かってるでしょ?
 あなたが必要なのよ
 分かってるわよ
 わたしが必要なんでしょ?
 ここより心惹かれる場所はないわ

 You can count on me to be there for you
 No one can take your place
 You’re my one and only sweet heart
 And I will never tear us apart
 Never will I let you go
 わたしはいつだってあなたの味方よ
あなたの代わりはいないわ
わたしのただ一人の恋人
離れ離れになりたくない
絶対にあなたを離さないわ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿