20141219

【和訳】The Cab - Lock Me Up

(EP ”Lock Me Up”より)



Time to listen to my confession
I'm much less than I wanted to be, wanted to be
You shine a light on my dark side, but you
Don't care what you see
僕の告白を聞いてくれ
今の僕は 望んでいたより遥かに
小さな存在としてここにいる
君は僕の暗黒面を照らしてくれる
でも君は
そこに何が見えるかなんて 気にも留めない

Overjoyed
Over you
Overnight
But that's what you do
大喜びで
君に覆いかぶさり
夜を跨ぐ
でもそれは君の仕事

Why don't you lock me up with joy and kisses?
Lock me up with love?
Chain me to your heart's desire
I don't want you to stop
Lock me in and hold this moment, never get enough
Ain't no way I'm ever breaking free
Lock me up
喜びとキスで 僕を閉じ込めてくれない?
僕を愛で 閉じ込めて
君の心からの欲望に 僕を繋いで
止めてほしくない
僕を閉じ込めて この一瞬を留めて
どこまでも君を求めてる
自由になれる道なんてない
僕を閉じ込めて

Criticize
You don't analyse me 'cause
You can see what I'm trying to be, trying to be
I've been lost and I've been blinded by
All the things that I've seen
非難も
僕を分析したりもしない
それは君が
僕が何になろうとしているか
気付いてるから
ずっと途方に暮れてた
これまで目にしてきた物事に
視野を奪われていた

Overjoyed
Over you
Overnight
Girl, that's what you do
大喜びで
君に覆いかぶさり
夜を跨ぐ
それが君の仕事だから

So why don't you lock me up with joy and kisses?
Lock me up with love?
Chain me to your heart's desire
I don't want you to stop
Lock me in and hold this moment, never get enough
Ain't no way I'm ever breaking free
Lock me up
だったら喜びとキスで 僕を閉じ込めてくれない?
僕を愛で 閉じ込めて
君の心からの欲望に 僕を繋いで
止めてほしくない
僕を閉じ込めて この一瞬を留めて
どこまでも君を求めてる
自由になれる道なんてない
僕を閉じ込めて
Categories:

0 comments:

コメントを投稿