20150307

【和訳】Boy Epic - Scars



I'll take my bow
I won't make a sound
I whisper truce as the ashes hit the ground
拍手に応えよう
物音ひとつ立てずに
灰が地面に落ちたら
休戦を囁く

Hush love
No I'm not what you think that I am made of
I'm a story
I'm a break up
Just a hero on a bridge that's burning down
しい 静かに
僕は君が思うようなものではできていない
僕は物語
僕は破局
燃え落ちる橋に立つ 一人の英雄

Can you see my scars
Can you feel my heart
This is all of me for all of the world to see
僕の傷跡が見える?
僕の心を感じる?
全世界の目に晒せるものは これだけ

So who's it gonna be
The one that you only need
I gave it all and all you gave
Was sweet misery
一体誰なんだろう?
ただ君が必要とする その人は?
僕はすべてを差し出した
けれど君がくれたのは
心地いい苦悩だけだった

So who's gonna save us now
When the ashes hit the ground
I gave it all
But all you gave was sweet misery
それじゃ 灰が地面に落ちる時
誰が僕らを救ってくれるの?
僕はすべてを差し出した
けれど君がくれたのは
心地いい苦悩だけだった

This is the end
My beloved friends
I'm lost in dreams and all I know is where I've been
もうおしまいなんだよ
愛すべき友よ
夢想に耽るうち
過去についてしか考えられない

Run love
I'm the truth that you're afraid of
I'm a fever that you made up
Just martyr on a bridge that's burning down
逃げるんだ
僕は君が恐れる真実であり
君が起こした熱であり
燃え落ちる橋に立つ ただの殉教者

Can you see my scars
Can you feel my heart
This is all of me for all of the world to see
僕の傷跡が見える?
僕の心を感じる?
全世界の目に晒せるものは これだけ

So who's it gonna be
The one that you only need
I gave it all and all you gave
Was sweet misery
一体誰なんだろう?
ただ君が必要とする その人は?
僕はすべてを差し出した
けれど君がくれたのは
心地いい苦悩だけだった

So who's gonna save us now
When the ashes hit the ground
I gave it all
But all you gave was sweet misery
それじゃ 灰が地面に落ちる時
誰が僕らを救ってくれるの?
僕はすべてを差し出した
けれど君がくれたのは
心地いい苦悩だけだった
Categories:

0 comments:

コメントを投稿