20150307

【和訳】The Click Five - Addicted To Me

(アルバム"Modern Minds and Pastimes"より)

I woke you up before
You had the chance to dream
You almost missed the dance
But never skipped a beat
夢を見る隙を与える前に
僕は君の目を覚ました
ダンスは踊り損ねても
その胸はたしかにときめいた

You never could admit
We've had a history
Your friends would throw a fit
So you had to smuggle me
二人が積み重ねてきた歴史を
君は決して認めなかった
友達を怒らせたくないからと
君はこっそり僕を連れ出した

Don't give up
I won't give up on you
I've been loyal without having something to prove
I'm not a killer
I'm just killing your doubts
諦めないで
僕は君を諦めない
目に見える証拠がなくたって
誠実に思い続けてきたよ
僕は殺人犯じゃない
君の猜疑心を殺したいだけ

Don't you know that
I'll be here forever
Even if you leave
And if you look for something better
Soon you'll see
That you're addicted to me
分からないの?
僕はいつまでもここにいるよ
君がいなくなっても
もっと良いものを探したって
すぐに気付くはずだよ
僕を手放すことはできないって

The guilt is all on you
But I'm easier to blame
But I can still relieve
Your ordinary pain
悪いのは君の方でも
僕を責める方が簡単
でも それでも僕は
君の痛みを和らげてあげられる

Don't give up
I won't give up on you
I've been loyal without having something to prove
I'm not a killer
I'm just killing your doubts
諦めないで
僕は君を諦めない
目に見える証拠がなくたって
誠実に思い続けてきたよ
僕は殺人犯じゃない
君の猜疑心を殺したいだけ

Don't you know that
I'll be here forever
Even if you leave
And if you look for something better
Soon you'll see
That you're addicted to me
分からないの?
僕はいつまでもここにいるよ
君がいなくなっても
もっと良いものを探したって
すぐに気付くはずだよ
僕を手放すことはできないって

You can love, you can lust, you can use me
All you want
You can lie, you can trust, you confuse me
愛せばいい
欲情すればいい
利用すればいい
僕を 君の好きなように
嘘をつくことも
信じることもできる
混乱させたっていいよ

I'll be here forever
Even if you leave
And if you look for something better
Soon you'll see
That you're addicted to me
僕はいつまでもここにいる
君がいなくなっても
もっと良いものを探したって
すぐに気付くはずだよ
僕を手放すことはできないって
Categories:

0 comments:

コメントを投稿