20150306

【和訳】The Click Five - Happy Birthday

(アルバム"Modern Minds and Pastimes"より)

Hey you
I know I'm in the wrong
Time flies
When you're having fun
You wake up
Another year is gone
You're twenty-one
ねえ 君
そうだね
僕が間違ってる
楽しい時間というのは
飛ぶように過ぎていく
目を覚ませば
また一年が過ぎている
君は21歳

I guess you wanna know
Why I'm on the phone
It's been a day or so
I know it's kinda late
But happy birthday
気になるよね
何で電話なんか…って
一日かそのくらい
遅くなっちゃったけど
誕生日おめでとう

I know you hate me
Well I miss you too
Yeah yeah I know
I know it's kinda late
But happy birthday
僕なんか大嫌い?
僕も君が恋しいよ
そうだね 確かに
少し遅れちゃったけど
誕生日おめでとう

So hard
When you're far away
It's lame but I forgot the date
I won't make the same mistake
I'm so to blame
君と離れているのは
すごく辛いよ
言い訳じみてるけど
日付を忘れちゃってただけなんだ
二度と同じ失敗はしないよ
全部僕が悪いんだ

Now you know
Don't hang up the phone
I wish I was at home
I know it's way too late
But happy birthday
ねえ ほら
電話を切らないで
家にいられたらいいのにな
もう遅すぎる言葉だけど
誕生日おめでとう

I know you hate me
Well I miss you too
Yeah yeah I know
I know it's kinda late
But happy birthday
僕なんか大嫌い?
僕も君が恋しいよ
そうだね 確かに
少し遅れちゃったけど
誕生日おめでとう

It's not that I don't care
You know I'll make it up to you
If I could I'd be there
どうでもいいとは思ってない
埋め合わせをさせてよ
できるならすぐ そっちに飛んでいくのに

I know you hate me
Well I miss you too
Yeah yeah I know
I know it's kinda late
But happy birthday
僕なんか大嫌い?
僕も君が恋しいよ
そうだね 確かに
少し遅れちゃったけど
誕生日おめでとう
Categories:

0 comments:

コメントを投稿