20150315

【和訳】The Click Five - Mary Jane 

(アルバム"Modern Minds and Pastimes"より)

I didn't cry the day you moved away
I didn't think that I could feel this pain
Until I saw the stranger that was you
君が出て行った あの日
僕は泣かなかった
こんな痛みを感じるとは
思いもしなかった
出くわした見知らぬ人が
君だったことに気付くまで

Whatever happened to our innocence
And the somethin' that you said about being friends
Tell me how
Help me say the words out loud
僕らの純粋さは どうなってしまったんだろう
友達でいたいとか何とかいう あの話は?
どうすればいい?
大声で言葉にさせてよ

Could it be
That nothings gonna change
Cause time has got a way of taking back
Everything you thought you had
Can you see
The girl you used to be
The one I lost when I let go of you
Oh whatever happened to
Mary Jane
何も変わらないなんてことが あり得る?
時が経つにつれ ふと
自分のものだと思っていた全てを
思い出してしまう
昔の君がどんな女の子だったか
覚えている?
僕が君を手放した時
失ってしまった あの女の子
どこにいるの?
メアリー・ジェーン

I need to wake up from this state of mind
The situation is the same kind
I gotta get your memory out of my head
Would you catch me if I had to fall
Would you even find the time for that at all
Tell me how
Help me say the words out loud
こんな心境から 目を覚まさなきゃいけない
状況も同類だ
君の記憶を 頭の中から追い出そう
僕が転んだら 君は受け止めてくれる?
そんな暇を 作ろうとも思わないだろう?
どうすればいい
大声で言葉にさせてよ

Could it be
That nothings gonna change
Cause time has got a way of taking back
Everything you thought you had
Can you see
The girl you used to be
The one I lost when I let go of you
Oh whatever happened to
Mary Jane
何も変わらないなんてことが あり得る?
時が経つにつれ ふと
自分のものだと思っていた全てを
思い出してしまう
昔の君がどんな女の子だったか
覚えている?
僕が君を手放した時
失ってしまった あの女の子
どこにいるの?
メアリー・ジェーン

Cause time has taken back
Everything I thought we had
二人が手にしていたはずの全てを
時の流れに奪い返されて

Mary Jane
メアリー・ジェーン

Could it be
That nothings gonna change
Cause time has got a way of taking back
Everything you thought you had
Can you see
The girl you used to be
The one I lost when I let go of you
Oh whatever happened to
Mary Jane
何も変わらないなんてことが あり得る?
時が経つにつれ ふと
自分のものだと思っていた全てを
思い出してしまう
昔の君がどんな女の子だったか
覚えている?
僕が君を手放した時
失ってしまった あの女の子
どこにいるの?
メアリー・ジェーン
Categories:

0 comments:

コメントを投稿