20150513

【和訳】Jonas Brothers - Invisible

(アルバム"Jonas L.A."より)

I can feel you all around
In the silence I hear the sound
Of your footsteps on the ground
And my heart slows down
So now I'm
辺り一面に君の存在を感じる
静寂の中 聞こえてくる
大地を踏む君の足音
はやる心が穏やかになる
だから僕は

I'm waiting for the moonlight
So I can find you
In this perfect dream
Don't think that you can
Hide there in the shadows
Girl you're not invisible
Your all that I can see
月明かりの訪れを待つ
この完璧な夢の中で
君を見つけ出せるように
影に隠れてしまおうなんて
考えたってむだだよ
君は透明人間じゃない
僕には君しか見えない

Somethings changing deep inside
All my hopes are comin' alive
As we're fading into the night
I can see your eyes
So I keep on
心の深くで何かが変わろうとしている
希望が息を吹き返そうとしている
二人 夜に消え入りながら
僕には君の眼が見えている
だから僕は大丈夫

I'm waiting for the moonlight
So I can find you
In this perfect dream
Don't think that you can
Hide there in the shadows
Girl you're not invisible
Your all that I can see
月明かりの訪れを待つ
この完璧な夢の中で
君を見つけ出せるように
影に隠れてしまおうなんて
考えたってむだだよ
君は透明人間じゃない
僕には君しか見えない

See the darkness, believe we can make this
All we want is to be
We can stay forever cause when we're together
I'm stuck in this fantasy
I don't wanna leave
And I'll keep
暗闇があっても
二人なら越えていけると信じよう
僕らの願いはかなうと
永遠にここにいたっていいよ
だって二人で一緒にいると
僕は夢見心地になりっぱなしで
目を覚ましたくない
だからこれからも

I'm waiting for the moonlight
So I can find you
In this perfect dream
Don't think that you can
Hide there in the shadows
Girl you're not invisible
Your all that I can see
月明かりの訪れを待つ
この完璧な夢の中で
君を見つけ出せるように
影に隠れてしまおうなんて
考えたってむだだよ
君は透明人間じゃない
僕には君しか見えない

And my heart slows down
はやる心が穏やかになる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿