20150706

【和訳】SOAK - Blud

(アルバム"Before We Forget How to Dream"より)



You've got a problem
I cannot fix it
Hear the anger through the ceiling
I wish I missed it
Quit your employment
We can work without it
If it means you will not suffer
あなたには悩みがある
わたしには解決できない悩みがある
天井の向こうから怒りの声が聞こえる
聞かなければ良かった
仕事なんか辞めちゃえばいい
そうすることで苦しまずに済むなら
仕事がなくても働ける

You're in my blood
I'm in your blood
You're in my blood
Let's just forget
Let's just forget
あなたはわたしの血管を流れてる
わたしはあなたの血管を流れてる
あなたはわたしの血管を流れてる
とにかく忘れちゃおう
とにかく忘れちゃおうよ

Get up before they shoot you down
This is not worth the risk
The shouting's dampened by the ceiling
And I am worried, for what this is
仕留められる前に立ち上がろう
こんな事に危険を冒す価値はない
叫び声は天井に挫かれて
これが何なのかと考えると
怖くなってしまう

You're in my blood
I'm in your blood
You're in my blood
Let's just forget
Let's just forget
あなたはわたしの血管を流れてる
わたしはあなたの血管を流れてる
あなたはわたしの血管を流れてる
とにかく忘れちゃおう
とにかく忘れちゃおうよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿