20150731

【和訳】Years & Years - Worship

(アルバム”Communion”より)

Wanna be here tonight
Wanna hide in your light
Wanna cover my eyes
I feel you reflect in me
I worship all that you see
今夜はここにいたい
君の光に姿をくらましたい
両目を覆いたい
僕の中に君が反映されている
僕は君が見る全てを崇拝する

Can I still make it right?
Can I be what you like?
Can I keep up this fight?
I hope that you never know
Why I need your control
まだ修正できるだろうか?
君の好みになれるだろうか?
この奮闘を続けられるだろうか?
なぜ僕が君の支配を必要とするのか
君に知られることがなければいいけれど

 (Unholy, I want you to know it)
You're all I need to survive
(Unholy, I want you to know it)
Blind devotion
(Unholy, I want you to know it)
And you'll be my sacrifice
(Unholy, I want you to know it)
You say you love, oh
(不道徳だ 君に知ってほしい)
君さえいれば生きていける
(不道徳だ 君に知ってほしい)
盲目な信仰心
(不道徳だ 君に知ってほしい)
僕の生贄になってくれる?
(不道徳だ 君に知ってほしい)
愛してると言ってよ

I worship high praises
My longing drives me crazy for you
My kingdom for your graces
I'm not gonna tell nobody
I'm not gonna tell nobody bout you
I'm not gonna tell nobody bout you
僕は激賞を賛美する
切望が君への熱中を加速する
僕の王国は君の恩寵の受け皿
誰にも言わないよ
君のことは誰にも言わない
君のことは誰にも言わない

Gotta hold my head up
Gotta move for your touch
Gotta keep my lips shut
I'll do what you tell me to
Cause in darkness
I follow you
前を向かなければいけない
君の温もりを目指して
口を閉ざしたままで
僕は君に言われた通りにする
だって暗闇の中で
僕は君についていく

(Unholy, I want you to know it)
You're all I need to survive
(Unholy, I want you to know it)
Blind devotion
(Unholy, I want you to know it)
And you'll be my sacrifice
(Unholy, I want you to know it)
You say you love, oh
(不道徳なほど 君に知ってほしい)
君さえいれば生きていける
(不道徳なほど 君に知ってほしい)
盲目な信仰心
(不道徳なほど 君に知ってほしい)
僕の生贄になってくれる?
(不道徳なほど 君に知ってほしい)
愛してると言ってよ

I worship high praises
My longing drives me crazy for you
My kingdom for your graces
I'm not gonna tell nobody
I'm not gonna tell nobody bout you
I'm not gonna tell nobody bout you
僕は激賞を賛美する
切望が君への熱中を加速する
僕の王国は君の恩寵の受け皿
誰にも言わないよ
君のことは誰にも言わない
君のことは誰にも言わない

Just tell me how I can prove
I'm the one for your fire
And I'll take you higher
I'll do it for you
And you can worship me too
教えてほしい
どうすれば証明できる?
僕なら君の苦悩を和らげられる
僕なら君を高みへ連れてゆける
君のためなら できるよ
そしたら君も 僕を崇拝してくれる?

(Unholy, I want you to know it)
(不道徳なほど 君に知ってほしい)

I worship high praises
My longing drives me crazy for you
My kingdom for your graces
I'm not gonna tell nobody
I'm not gonna tell nobody bout you
I'm not gonna tell nobody bout you
僕は激賞を賛美する
切望が君への熱中を加速する
僕の王国は君の恩寵の受け皿
誰にも言わないよ
君のことは誰にも言わない
君のことは誰にも言わない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿