20150925

【和訳】Stereophonics - I Wanna Get Lost With You

(アルバム"Keep The Village Alive"より)



Do you remember the light in the flame?
It was a birthday party of someone's
Then you told me your name
For you were one in a million
炎の輝きを覚えているかい?
たしか誰かの誕生日パーティーの席で
君が名前を教えてくれたんだ
君は百万人に一人の存在だった

I wanna get lost with you
It's the only thing I wanna do
Get out of my mind with you
So come on over
君と一緒に迷子になりたい
それが僕の望みのすべて
君と一緒に正気を失いたい
だから会いに来て

I walked you home in the rain
Speaking the same language
You were running around in my brain
Then you sent me a message
It said...
雨の中 歩いて君を送り届けた
二人 同じ言語を使って話をした
僕の脳みその中を 君が駆け巡っていた
そこへ君からメッセージが届いた
その内容は…

I wanna get lost with you
It's the only thing I wanna do
Get out of my mind with you
So come on over
あなたと一緒に迷子になりたい
わたしの望みはそれだけ
あなたと一緒に正気を失いたい
だから会いに来て

I wanna get lost with you
It's the only thing I wanna do
Get out of my mind with you
So come on over
君と一緒に迷子になりたい
それが僕の望みのすべて
君と一緒に正気を失いたい
だから会いに来て

I know we did some wrong
You told me that now
When I came to you
That you were with someone
僕らはどこかで間違えてしまった
君は今になって教えてくれた
僕が迎えに行った時
君は別の誰かと一緒だったんだと

If god messed up
With so much stuff
Like lifting a loaded gun
But now that I'm out of my mind with you
We got that day in the sun
もしも神様が色々なことを
引っ掻き回したら?
弾を込めた銃を取り上げたら?
でももう僕は
君と一緒に正気を失ってしまっている
待ちに待ったその日を迎えてしまった

I wanna get lost with you
It's the only thing I wanna do
Get out of my mind with you
So come on over
君と一緒に迷子になりたい
それが僕の望みのすべて
君と一緒に正気を失いたい
だから会いに来て
Categories:

0 comments:

コメントを投稿