20151018

【和訳】The Vaccines - Wierdo

(アルバム"Come of Age"より)

I know I'm fucking moody
And I know I'm quite unkind
I know I'm kinda of distant
But you're always on my mind
クソほど気分屋だとは自覚してるし
素っ気ない奴だってことも分かってる
どことなく余所余所しい感じの男
でもいつだって君のことを考えてる

And you will imply that I am apathetic
Right to the bone
きっと君はそれとなく仄めかすんだろう
僕は骨の髄まで冷淡な男だと

And I don't wanna let it go
You know I'm not a weirdo, no
I don't wanna let it go
You know I'm not a weirdo
自分のそういう部分を手放したくない
僕は変人なんかじゃない
そういう部分を失いたくない
僕は変人じゃない

I guess I'm quite controlling
And I'm insecure
And I know you'd like it better
If I opened up some more
僕はかなりの仕切りたがりで
なのに自分に自信がなくて
もう少し心を開けばと
思われてるのも分かってる

But I don't even know if I could look you
Straight in the eye (oh my)
でも僕は自分が
君の目をまっすぐ見つめられるかどうか
そんなことすら分からないんだよ
(あーあ)

And I don't wanna let it go
You know I'm not a weirdo, no
I don't wanna let it go
You know I'm not a weirdo
自分のそういう部分を手放したくない
僕は変人なんかじゃない
そういう部分を失いたくない
僕は変人じゃない

I know that I'm neurotic
And I'm hard to please
And I'm disobliging
And faulty by design
神経質だと自覚はしてる
気難しくて
無愛想で
ことさらに欠陥人間で

Not withstanding
I think we could work out just fine
でも反抗的じゃない
だから僕らなら上手くいくと思うんだ

And I don't wanna let it go
You know I'm not a weirdo, no
I don't wanna let it go
You know I'm not a weirdo
自分のそういう部分を手放したくない
僕は変人なんかじゃない
そういう部分を失いたくない
僕は変人じゃない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿