20151112

【和訳】Nothing But Thieves - Hostage

(アルバム"Nothing But Thieves"より)

When I'm in the dark
Sometimes I feel like a hostage
Keep me in the dark
I want to feel like a hostage
暗闇の中にいると
時々 人質になった気分になる
暗闇の中に閉じ込めてくれ
人質になった気分になりたい

The night and the dark appreciate
The light and the heat we generate
My heart and my soul co-operate
I want you to be happy
夜と暗闇が騰貴する
僕らは光と熱を生み出す
僕の心を魂が協同する
僕は君に幸せであってほしい

I just want to give myself to it
I'll come when you call me a little bitch
It gets me when you whisper it
I want you to be happy
僕はそれだけに専念したい
雌犬呼ばわりされたって
呼びつけには応じる
僕は君の囁きに弱い
僕は君に幸せでいてほしい

Sometimes I feel like a hostage
When I'm in the dark
Sometimes I feel like a hostage
Point it at my heart
時々 人質になった気分になる
暗闇の中にいると
時々 人質になった気分になる
僕の胸に突き付けてくれ

I want you
I want you
I want you to be happy
君がほしい
君がほしい
君に幸せでいてほしい

The day and the night don't separate
This ache for you starts to dominate
I'm finding it hard to concentrate
I want you to be happy
夜と昼は切り離せない
君への憧れが支配力を奮い始める
集中なんか できたもんじゃない
君に幸せでいてほしい

I wait for you like a prisoner
Whatever it is that moves in us
It's starting to feel a lot like love
I want you to be happy
僕は囚人のように君を待つ
僕らの内に入り込むものが 何であれ
愛にとてもよく似ている気がし始めている
君に幸せでいてほしい

Sometimes I feel like a hostage
When I'm in the dark
Sometimes I feel like a hostage
Point it at my heart
時々 人質になった気分になる
暗闇の中にいると
時々 人質になった気分になる
僕の胸に突き付けてくれ

I warned you
I warned you
I want you to be happy
警告はした
警告はした
君には幸せであってほしいと

Sometimes I feel like a hostage
時々 人質になった気分になる

I want you
I want you
I want you to be happy
君がほしい
君がほしい
君に幸せでいてほしい

0 comments:

コメントを投稿