20151110

【和訳】Nothing But Thieves - Lover, Please Stay

(アルバム"Nothing But Thieves"より)



Lover
I know you're weary
Eyes are tired
From the night
Lover
Come to the kitchen floor
Tiles are cold
So am I
恋人よ
くたくたなんだね
夜更かしのせいで
疲れた目をしている
恋人よ
キッチンの床に触れてごらん
タイルが冷え切っている
僕も同じだ

So take from me
What you want
What you need
Take from me
Whatever you want
Whatever you need
But lover
Please stay
With me
だから 好きなだけ奪ってくれ
必要なだけ 僕から奪って
欲しいものを 何だって奪えばいい
必要なものは何だって 僕から奪えばいい
けれど 恋人よ
どうか僕の傍にいてくれ

Lover
I feel your sorrow
Pouring out
Of your skin
And I don't want to be alone
If I'm tonight
I'll always be
恋人よ
君の悲しみが
君の肌から
滴り落ちていくのが分かる
僕は孤独になりたくない
もしも今夜孤独になれば
僕はいつまでも孤独のままだ

So take from me
What you want
What you need
Take from me
Whatever you want
Whatever you need
But lover
Please stay
With me
だから 好きなだけ奪ってくれ
必要なだけ 僕から奪って
欲しいものを 何だって奪えばいい
必要なものは何だって 僕から奪えばいい
けれど 恋人よ
どうか僕の傍にいてくれ

And I can see you
I can feel you
Slipping through my hands
僕には君が分かる
君がこの手をすり抜けていくのを感じる

I can taste you
I can taste you
Slipping through my hand
僕には君のことがよく分かる
君がこの手をすり抜けていくのが分かる

Take from me
What you want
What you need
Take from me
Whatever you want
Whatever you need
My lover
Please stay
With me
好きなだけ奪ってくれ
必要なだけ 僕から奪って
欲しいものを 何だって奪えばいい
必要なものは何だって 僕から奪えばいい
恋人よ
どうか僕の傍にいてくれ

My lover
Please stay
With me
恋人よ
どうか僕の傍にいてくれ

0 comments:

コメントを投稿