20151116

【和訳】Skinny Lister - Cathy

(アルバム"Down On Deptford Broadway"より)



Drama surrounds her wherever she goes
My head says to leave her, my heart says ‘I don’t know’
I’m gonna explode
彼女の行く先々でドラマが起こる
僕の頭は彼女と別れろと言っている
僕の心は「それはどうかな」と言っている
爆発しそうだ

Our wires crossed
I got lost in chaos and sparks
I like it but I fight it, well this thing hit me hard
I’m gonna explode
二人の配線が交差した
カオスと閃光の現場で我を忘れた
良い感じ
だけど受け入れたくない
ものすごい衝撃を受けて
爆発しそうだ

Oh Cathy you’ve got me on my knees
My Knees, my knees, my knees
Oh Cathy still you’re the one I need
I need, I need, I need
Oh Cathy
ああ キャシー
君は僕を悩ませる
ああ キャシー
それでも 僕は君を必要としてる
ああ キャシー

I’m craving, I’m shaking, escaping I’ve tried
Oh Cathy you have me, and it can’t be denied
I’m gonna explode
欲しくて仕方ない
怖くて震えて
逃げ出したくて
そうしようとしたのに
ああ キャシー
僕は君のものなんだ
それが否定しようのない事実だ
爆発しそうだ

Oh Cathy you’ve got me on my knees
My Knees, my knees, my knees
Oh Cathy still you’re the one I need
I need, I need, I need
Oh Cathy
ああ キャシー
君は僕を悩ませる
ああ キャシー
それでも 僕は君を必要としてる
ああ キャシー

I love you with every sinew
You’re my everything
My blazing summer, my cool autumn
My dark winter, the welcome spring
あらゆることに活力をもたらす
そんな君を愛している
君は僕の全てだ
燃えるような夏であり
冷え冷えした秋であり
暗い冬であり
待ち望んだ春であり

Oh Cathy you’ve got me on my knees
My Knees, my knees, my knees
Oh Cathy still you’re the one I need
I need, I need, I need
Oh Cathy
ああ キャシー
君は僕を悩ませる
ああ キャシー
それでも 僕は君を必要としてる
ああ キャシー
Categories:

0 comments:

コメントを投稿