20151227

【和訳】The Vamps - Be With You

(アルバム"Wake Up"より)

Hey lover, I'm questioning our love song
How did we get the words wrong?
Hey lover, the key's in the ignition
But nothing's in the engine
ねえ あのさ
僕らのラヴソングを 疑問に思うよ
どうして歌詞を間違えたんだろう?
ねえ あのさ
キーはイグニションに刺さってる
でもエンジンは空っぽ

And just what I'm about to say
I'm sick of you, so go away
You do that little thing you always do
And then I know
つまり僕が言おうとしていることは…
君にはうんざりだ
どっか行けよ
君がいつもの ちょっとした手を使う
すると僕は気付かされる

I only wanna, I only wanna
I gotta gotta, I gotta be with you
I only wanna, I only wanna
I gotta gotta, I gotta be with you
僕の唯一の望みは
使命みたいな望みは 君と一緒にいること
僕の唯一の望み
僕は君と一緒にいなくちゃ耐えられない

Hey lover, I'm screaming on the inside
I'm running but I can't hide
Hey lover, with everything we've been through
A fool would only doubt you and I doubt you
ねえ あのさ
僕は心の中で叫んでるんだ
逃げようとしても隠れられない
ねえ あのさ
これまでの全てを鑑みて
君を疑う奴がいるとしたら そいつはバカ野郎で
僕は君を疑っている

And just what I'm about to say
It's time to throw it all away
You look at me the way only you can do
And then I know
つまり僕が言おうとしていることは…
もう何もかも捨てるべき時なんだ
君は君にしかできない目で僕を見る
そして僕は気付かされる

I only wanna, I only wanna
I gotta gotta, I gotta be with you
I only wanna, I only wanna
I gotta gotta, I gotta be with you
僕の唯一の望みは
使命みたいな望みは 君と一緒にいること
僕の唯一の望み
僕は君と一緒にいなくちゃ耐えられない

I wanna be with you when the love is right
I wanna be with you even when we fight
I wanna be with you 'til the day we die
愛がちゃんと機能してるなら 僕は君と一緒にいたい
喧嘩する時でさえ君と一緒にいたい
死ぬ日まで君と一緒にいたい

And just what I'm about to say
It's time to throw it all away
You look at me the way only you can do
つまり僕が言おうとしていることは…
もう何もかも捨てるべき時なんだ
君は君にしかできない目で僕を見る

I only wanna, I only wanna
I gotta gotta, I gotta be with you
I only wanna, I only wanna
I gotta gotta, I gotta be with you
僕の唯一の望みは
使命みたいな望みは 君と一緒にいること
僕の唯一の望み
僕は君と一緒にいなくちゃ耐えられない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿