20151226

【和訳】The Vamps - Boy Without A Car

(アルバム"Wake Up"より)

Hey pretty face, I wanna tell you something
But I'll just wait while you keep me hanging
On and on and on
Your every word
ねえ 可愛い顔した君
君に伝えたいことがあるよ
でも待つことにする
今は君の言う言葉 ひとつひとつに
いつまでも いつまでも
耳を傾けていたいと思うから

It's 3AM and we're just sat here talking
About your friends but we don't care about
Them at all, I just wanna swallow you up
I tried but no one gets close to you
時刻は午前3時
まだ僕らはこうしてじっと動かず
君の友達について話しているけど
本当は二人とも
他人のことなんかどうでもよくて
ひと思いに君を飲み込んでしまいたい
試してはみたけど
誰であっても君には近付けない

And I'm wondering how we got this far
I'm just another boy without a car
Oh how I wish that you could say
You feel the same way
You always got me wanting more
I never met a girl like you before
Oh how I wish that you would stay
With me another day
そして ふと思う
どうやって こんな所まで来たんだっけ?
僕は大勢いる”車を持ってない男の子”の一人なのに
僕と同じ気持ちでいると
言ってくれたらいいのになぁ
いつだって君に焦らされた
君みたいな女の子に会ったのは初めてだった
君がもう一日 僕と一緒にいてくれたらいいのになぁ

You're like the rain, I *drown myself in ya
And there's no way I'm leaving here without
Your hands, your eyes, that I see as mine
And why try when you're like a ghost to me?
君は雨みたいな人
僕は自ら溺れに行った
ここから出て行く時には絶対に
僕のものだと思える
君の手を
君の瞳を連れて行く
僕にとっての君は幽霊みたいなのに
まだ出て行くわけにはいかないだろ?

And I'm wondering how we got this far
I'm just another boy without a car
Oh how I wish that you could say
You feel the same way
You always got me wanting more
I never met a girl like you before
Oh how I wish that you would stay
With me another day
そして ふと思う
どうやって こんな所まで来たんだっけ?
僕は大勢いる”車を持ってない男の子”の一人なのに
僕と同じ気持ちでいると
言ってくれたらいいのになぁ
いつだって君に焦らされた
君みたいな女の子に会ったのは初めてだった
君がもう一日 僕と一緒にいてくれたらいいのになぁ

I give my heart and my soul for you
Don't leave me hanging dry, no
I give my heart and my soul for you
I'm wondering how we got this far
I'm just another boy without a car
Oh how I wish that you would stay
Another day with me
君のために 心も魂も明け渡すから
中途半端なままで見捨てないで
君のために 心も魂も明け渡すから
ここまでどうやって来たんだっけ?
僕は車なんて持ってないのに
君がここに残って
もう一日 僕と一緒にいてくれたらいいのに

And I'm wondering how we got this far
I'm just another boy without a car
Oh how I wish that you could say
You feel the same way
You always got me wanting more
I never met a girl like you before
Oh how I wish that you would stay
With me another day
そして ふと思う
どうやって こんな所まで来たんだっけ?
僕は大勢いる”車を持ってない男の子”の一人なのに
僕と同じ気持ちでいると
言ってくれたらいいのになぁ
いつだって君に焦らされた
君みたいな女の子に会ったのは初めてだった
君がもう一日 僕と一緒にいてくれたらいいのになぁ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿