20151213

【和訳】The View - Claudia

(アルバム"Hats Off To The Buskers"より)



I felt I was one with you
You probably didn't see
Oh I'm a nervous one
My pain it comes easily
自分は君と共にある存在なんだと感じた
恐らく君は気付かなかっただろう
ああ 僕は神経質な人間で
容易く苦悩に捕まってしまう

Should I revolve my world around you
Should I revolve my light around you
僕の世界の中心に 君を置くべきか
僕の光の中心に 君を置くべきか

Claudia, Claudia
You're taunting you're teasing
You know I have feelings too
They're all for you
Claudia, Claudia
Provoking my heart
And I still haven't broken the code
To your heart now, oh no
クローディア クローディア
僕をあざ笑っているの?
僕をからかっているの?
僕にも感情はあると 分かっているの?
その全てが 君に向けられているということも?
クローディア クローディア
君は僕の心をそそのかす
それなのに僕はいまだに
君の心に続く暗号を解読できていない

I blame it on your upbringing
You were made around the side of a van
You call me the trusting one
Trust it comes easy man
君の育ちのせいにしよう
君は一台のヴァンの周辺で仕込まれた子
君は僕を信じやすい人と言う
何でも簡単に信用するからだとさ

Should I revolve my world around you
Should I revolve my light around you
僕の世界の中心に 君を置くべきか
僕の光の中心に 君を置くべきか

Claudia, Claudia
You're taunting you're teasing
You know I have feelings too
They're all for you
Claudia, Claudia
Provoking my heart
And I still haven't broken the code
To your heart now, oh no
クローディア クローディア
僕をあざ笑っているの?
僕をからかっているの?
僕にも感情はあると 分かっているの?
その全てが 君に向けられているということも?
クローディア クローディア
君は僕の心をそそのかす
それなのに僕はいまだに
君の心に続く暗号を解読できていない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿