20160118

【和訳】George Ezra - Barcelona

(アルバム"Wanted On Voyage"より)



Barcelona
I still long to hold her once more, oh
My boots of leather
From Europe
I gather you know, know
バルセロナ
いまだに もう一度
彼女を抱きしめたくてたまらない
僕の革のブーツはヨーロッパ製
こんな風にして 何か代わりを
集めている

Every time you have to go
Shut my eyes and you know
I’ll be lying right by your side
In Barcelona
君が行かなければならない時
僕は目を閉じる
そうするとね
僕は君のすぐ傍に横になっている
バルセロナで

The native man sang in a foreign tongue,
I still ache to know the song that he sung,
Barcelona
地元の男が外国語で歌っていた
いまだに 彼が歌っていた
あの曲を知りたくて仕方ない
バルセロナ

Every time you have to go
Shut my eyes and you know
I’ll be lying right by your side
In Barcelona
君が行かなければならない時
僕は目を閉じる
そうするとね
僕は君のすぐ傍に横になっている
バルセロナで

Every time you have to go
Shut my eyes and you know
I’ll be lying right by your side
In Barcelona
Barcelona
Barcelona
君が行かなければならない時
僕は目を閉じる
そうするとね
僕は君のすぐ傍に横になっている
バルセロナで

Every time you have to go
I shut my mind and you know
I’ll be lying right by your side
In Barcelona
君が行かなければならない時
僕は心を閉ざす
そうするとね
僕は君のすぐ傍に横になっている
バルセロナで
Categories:

0 comments:

コメントを投稿