20160302

【和訳】The Griswolds - Not Ready Anymore

(アルバム"Be Impressive"より)

We don't need nothing to make our mark or show that we're the innovators
You'll never compromise our place
You'll never recognize my face
I'll come creeping around your place
But you'll never recognize my face
特別な何かが無くたって
足跡は残せるし
刷新性を示すこともできる
自分たちの住処を
他人に荒らさせるわけにはいかない
君は僕の顔を見つけられない
僕が君の住処に忍び寄っても
君は僕の顔を認識できない

The feeling that something's about to pry
I know that we'll be separated
The mirror says you can't replace
The sweet embrace of Mary-Jane
Youth that's a familiar taste
Will you ever recognize my face
何かに詮索されそうな気分
きっと僕らは離れ離れになる
君は掛替えのない存在だと 鏡が告げる
メアリー・ジェーンの優しい抱擁
青さはよく知った味
君は僕の顔を覚えていてくれるだろうか

Cause I'm not ready anymore
だって僕はもう 決意を固められない

We don't want your money
You'll break our hearts if fame will make us any younger
For every penny that we've saved
Farewell to another day
君の金が欲しいわけじゃない
名声が僕らを若返らせるとしたら
君は僕らの心を砕くことになる
節約したペニー硬貨のために
新たなる一日よ さらば

Cause I'm not ready anymore
だって僕はもう 決意を固められない

You'll never compromise our place
You'll never recognize my face
I'll come creeping around your place
But you'll never recognize my face
自分たちの住処を
他人に荒らさせるわけにはいかない
君は僕の顔を見つけられない
僕が君の住処に忍び寄っても
君は僕の顔を認識できない

Cause I'm not ready anymore
だって僕はもう 決意を固められない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿