20160301

【和訳】The Griswolds - Be Impressive

(アルバム"Be Impressive"より)

*be impressive = 印象的であれ、見事な存在であれ

******

I'm never strong on my own
But you and I, we belong
We are young and we are free
自分一人だけじゃ強くいられない
でも君と僕なら
お似合いの二人になれる
僕らは若くて 僕らは自由だ

I'm never strong on my own
But you and I, we belong
We are young and we are free
自分一人だけじゃ強くいられない
でも君と僕なら
お似合いの二人になれる
僕らは若くて 僕らは自由だ

I could never live up to you
And I could never really answer
And I could never live up to you
I fuckin' need you, I fuckin' need you
僕は君の期待には添えないだろう
はっきり答えを出すこともできない
僕は君の期待には添えない
僕はめちゃくちゃ君を必要としてる

We walk alone on our own
You can't deny, we belong
We are young and we are free
僕らは僕らだけで歩いていく
お似合いの二人だってことは
否定できないだろ?
僕らは若くて 僕らは自由だ

We talk a lot about home
But tonight, we will run
We are young and we are free
僕らは帰るべき家について
たくさん話をするけれど
今夜の所は 遠く逃げよう
僕らは若くて 僕らは自由だ

I'm fine, I just need time
I gotta get you right off of my mind
僕なら平気だよ
ただ時間がほしいだけ
君を忘れてしまわなくちゃ

I could never live up to you
And I could never really answer
And I could never live up to you
I fuckin' need you, I fuckin' need you
僕は君の期待には添えないだろう
はっきり答えを出すこともできない
僕は君の期待には添えない
僕はめちゃくちゃ君を必要としてる

I'll raise my cup and strip it to you
I'll take my drink and toast it to us
But I still never live up to you
I fuckin' need you, I fuckin' need you
紙コップを掲げて
君に向かって ガワを剥いでみる
お酒を掴んで
二人のために乾杯する
でも それでも君の期待には添えない
僕はめちゃくちゃ君を必要としてる

I'm never strong on my own
But you and I, we belong
We are young and we are free
自分一人だけじゃ強くいられない
でも君と僕なら
お似合いの二人になれる
僕らは若くて 僕らは自由だ

I'm never strong on my own
But you and I, we belong
We are young and we are free
自分一人だけじゃ強くいられない
でも君と僕なら
お似合いの二人になれる
僕らは若くて 僕らは自由だ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿