20160406

【和訳】Tom Odell - Wrong Crowd

(アルバム"Wrong Crowd"より)



And my mother is standing beside me
As I'm packing my bags in the car
She says please boy no more fighting
Oh it's only gonna do you harm
僕が車に荷物を積み込む傍らで
母さんは僕の隣に立っている
「お願いだから 坊や
もう喧嘩はおよしなさい」
母さんは言う
「悪いようにしか
ならないんだから」

But I can't help it, I don't know how
I guess I'll always be hanging round with the wrong crowd
だけど僕は止められない
僕には止め方が分からない
たぶん僕はいつまでも
間違った集団とつるんでる

And my brother is standing behind me
As I'm slowly going out my head
he says you know those people don't like me
Why d'you wanna be one of them
僕がゆっくりと理性を失う傍らで
兄さんが僕の背後に立っている
連中はお前のことなんか好きじゃない
兄さんは言う
どうしてあんな奴らの一員でいたいんだ

But I can't help it, I don't know how
I guess I'll always be hanging round with the wrong crowd
だけど僕は止められない
僕には止め方が分からない
たぶん僕はいつまでも
間違った集団とつるんでる

I wish I could find somebody
that my mother would like
Oh I wish I can find somebody
That could treat me right
母さんが気に入ってくれるような誰かが
見つかればいいのに
僕を正しく扱ってくれる誰かが
見つかればいいのに

But I can't help it, I don't know how
I guess I'll always be hanging round with the wrong crowd
だけど僕は止められない
僕には止め方が分からない
たぶん僕はいつまでも
間違った集団とつるんでる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿