20160405

【和訳】She & Him - I Could've Been Your Girl

(アルバム"Volume 3"より)



It doesn't matter, if I were willing
It doesn't matter that the lights are dimmed down low, oh oh
I know you have to go
関係ないのよね
わたしがその気だろうが
関係ないのよ
薄暗い明かりの中にいたって
あなたは帰らなきゃいけない

It doesn't matter, I fought my heart
It's broke and shattered to a million and one
Undone, I guess I haven't won
関係ないのよ
心を守ろうとした所で
とっくに壊れてる
粉々に砕けてる
使い物にならない
たぶんわたし 勝てなかったの

Cause I could've been your girl
And you could've been my four leaf clover
If I could do it over I'd send you the pillow that I cry on
だってわたしは
あなたの彼女になれたかもしれない
そしてあなたは
わたしの四葉のクローバーだったかも
もしもやり直せたなら
わたしが泣きつくのに使う枕を
あなたに送ったでしょうね

It doesn't matter, I've just begun
And if you see me, just move on
Cause we are free and never meant to be
関係ないわ
わたしはまだ始まったばかり
わたしを見かけても
黙って先に進んでね
だってわたしたちは自由で
運命なんてなかったんだから
Cause I could've been your girl
And you could've been my four leaf clover
If I could do it over I'd send you the pillow that I cry on
だってわたしは
あなたの彼女になれたかもしれない
そしてあなたは
わたしの四葉のクローバーだったかも
もしもやり直せたなら
わたしが泣きつくのに使う枕を
あなたに送ったでしょうね
Categories:

0 comments:

コメントを投稿