20160402

【和訳】Lindsay Lohan - Ultimate

(映画「フォーチューン・クッキー」より)

You're the kind of friend who always bends when I'm broken
Like remember when
You took my heart and put it back together again
落ち込んだ時には 必ず助けてくれる
あなたはそんな友達
例えば 覚えてる?
わたしの壊れた心を手に取って
元通りに直してくれた あの時のこと

I've been wasting time with clueless guys
But now it's over
Let me tell you why
I'm through
I've met someone new
Who's just like you
意味不明な男と付き合って
時間をむだにしてきたけど
それはもう過去の話
どうしてか教えてあげる
それは 新しい誰かに出会ったから
あなたみたいな人に出会ったから

You're it
You're the ultimate
It's automatic
I'm sure of it
No lie
So don't even try
To tell me that you're not the guy
Cuz I've been waiting all my life
For someone just like you
But you're it
You're the ultimate, you
あなただったんだ
あなたって 最強
自動的に理解したの
まちがいない
嘘じゃない
「僕はそんな奴じゃない」なんて
言ったって無駄だから やめてよね
だって 生まれてから今までずっと
あなたみたいな誰かを待ってた
あなただったんだ
あなたって 最強

You're the kind of guy who's hands in mine send shivers up and down my spine
You took my heart and put it back together again
手を繋ぐと 背筋がゾクゾクする
あなたはそんな男の子
わたしの壊れた心を手に取って
元通りに直してくれた人

You're the kind of guy that blows my mind
But now it's my turn
You've been right in front of me
Everything I need
Why didn't i see
いつもあなたに驚かされてばかり
だけど 今度はわたしの番
ずっと目の前にいてくれた
わたしに必要な全てだったのに
何で今まで気付かなかったんだろう

You're it
You're the ultimate
It's automatic
I'm sure of it
No lie
So don't even try
To tell me that you're not the guy
Cuz I've been waiting all my life
For someone just like you
But you're it
You're the ultimate, you
あなただったんだ
あなたって 最強
自動的に理解したの
まちがいない
嘘じゃない
「僕はそんな奴じゃない」なんて
言ったって無駄だから やめてよね
だって 生まれてから今までずっと
あなたみたいな誰かを待ってた
あなただったんだ
あなたって 最強
Categories:

0 comments:

コメントを投稿