20171115

【和訳】The Killers - Out of My Mind

We're building up a kingdom
We pray it never falls
I can lose my temper
You can put up walls
僕らは王国を築こうとしている
その衰退を防ごうと祈る二人
僕は癇癪を起こすかもしれない
君は二人の間に壁を作るかもしれない

And I hate when it gets serious
It's like we're going blind
Take the needle off the record
I can't stand another chorus
About Juliet's control over mystified mankind
深刻な状況は嫌いだ
まるで盲目になってしまう気がする
レコードから針を外してくれ
もう次のコーラスには耐えられない
とある惑わされたような男子を
ジュリエットが思うままにする話

But I can't get you out of my mind
To get you out of my bed
To get you out of my heart
And my head
だけど僕は君を この胸の内から追い出せない
だから
君をベッドから追い出せないし
心から追い出すことも
頭から追い出すこともできずにいる

Oh, we're falling
ああ 僕らは落ちていく

Storm the gates of Graceland
To make you realize
Went back-to-back with Springsteen
You turned and rolled your eyes
君に気付いてもらいたくて
グレースランドの門を襲撃する
僕がスプリングスティーンと背中合わせになれば
君はこちらを向き 驚きの目を見せた

So I told you about McCartney
That's a heavy name to drop
You say you don't need confirmation
But I don't know if I can stop
だから僕はマッカートニーの話をしてやった
その名前は 口にするには重たい名前だ
「確認なんか要らない」と君は言うけど
僕は自分を止められるかどうか分からない

'Cause I can't get you out of my mind
To get you out of my bed
To get you out of my heart
And my head
だけど僕は君を この胸の内から追い出せない
だから
君をベッドから追い出せないし
心から追い出すことも
頭から追い出すこともできずにいる

Oh, we're falling
ああ 僕らは落ちていく
Categories:

0 comments:

コメントを投稿