20181228

【和訳】The Shrells - Will You Love Me Tomorrow?

Tonight you're mine completely
You give your love so sweetly
Tonight the light of love is in your eyes
But will you love me tomorrow?
今夜のあなたは完全に わたしのもの
あなたは快く 愛情を与えてくれる
今夜のあなたの目には 愛の光が宿っている
だけど 明日もわたしを愛してくれる?

Is this a lasting treasure
Or just a moment's pleasure?
Can I believe the magic of your sighs?
Will you still love me tomorrow?
これは長持ちする宝物かしら
それとも 一時の悦びに過ぎないのかしら
あなたのため息に潜む魔法を
信じてもいいのかしら
明日のあなたもまだ
わたしを愛してくれている?

Tonight with words unspoken
You say that I'm the only one
But will my heart be broken
When the night meets the morning sun?
今夜のあなたは 言葉を口にせずとも
わたしだけを愛していると言ってくれる
でも この夜が朝陽に出会う時
わたしの心は壊れてしまうのかしら

I'd like to know that your love
Is love I can be sure of
So tell me now, and I won't ask again
Will you still love me tomorrow?
あなたの愛は 確信の持てる愛だと
分かっておきたいの
だから 今 教えて
そうしてくれたら 二度とは聞かないから
明日もまだ わたしを愛してる?
Categories:

0 comments:

コメントを投稿