20131111

【和訳】One Night Only - Can You Feel It

コカコーラのキャンペーンソング。



When I'm on my own, I can be who I want to
There's another world on my bedroom walls
Can I get there someday,
Can I get there someday
一人きりの僕は
誰にだってなれる
寝室の壁には
もう一つの 別の世界が広がってる
いつか僕も そこへ辿り着けるだろうか?

It could be yours, the world we see
The future's ours, stand close to me
Here we are, our dreams in sight
We'll come together
Can you feel it tonight?
Can you feel it tonight?
目に見える世界の全てが
手に入るかもしれない
未来は僕たちのもの
さあ 身を寄せ合おう
ここに立つ僕たちの
夢は目の前にある
一緒にやって見せよう
君も今夜 そんな気がしてる?

So I ran for days
And now I found my way
And as the streets race past
I just won't look back
Can I make it someday,
Can I make it someday
何日も走り続けて
ようやく自分の道を見つけた
駆け抜けて 通り過ぎた景色も
決して省みたりはしない
いつか辿り着けるだろうか?
いつか辿り着けるだろうか?

It could be yours, the world we see
The future's ours, stand close to me
Here we are, our dreams in sight
We'll come together
Can you feel it tonight?
Can you feel it tonight?
目に見える世界の全てが
手に入るかもしれない
未来は僕たちのもの
さあ 身を寄せ合おう
ここに立つ僕たちの
夢は目の前にある
一緒にやって見せよう
君も今夜 そんな気がしてる?
Categories:

0 comments:

コメントを投稿