20131111

【和訳】Ed Sheeran - This

(アルバム" + "より)

This is the start of something beautiful
This is the start of something new
You are the one that made me lose it all
You are the the start of something new
これは何か美しいものの始まり
これは何か新しいものの始まり
君のために僕はすべてを手放した
君は何か新しいものの始まり

And I'll throw it all away
Watched you fall into my arms again
And I'll throw it all away
Watch you fall, now
何もかも投げ捨ててしまうよ
また君が僕の腕の中に落ちてくるように

You are the earth I will stand on
You are the words I will sing
君は僕が踏みしめる大地
君は僕が口ずさむ言葉

And I'd thrown it all away
Watched you fall into his arms again
And I'd thrown it all away
Watched you fall, now
すべてを投げ捨ててしまったら
また君は別の誰かの腕に落ちてゆくだろう

And take me back
And take me home
Watch me fall, down to earth
Take me back home
僕を取り返して
連れ帰って
僕を見て
大地へ落ちてゆく僕を
家へ連れ帰っておくれよ

Categories:

0 comments:

コメントを投稿