20131111

【和訳】Jet - Are You Gonna Be My Girl?

Are You Gonna Be My Girl?
Get Born
Jet



曲の解説とGarage Session


フジロック09のGreen Stage、わたしもここにいた。本当に楽しかった。


So 1 2 3 take my hand and come with me
Because you look so fine that I really wanna make you mine
I said you look so fine that I really wanna make you mine
��・2・3で俺の手を取って、ついておいで
だってこんなにかわいい君を
本気で俺のものにしたい

Oh 4 5 6 come on and get your kicks
Now you don’t need that money when you look like that, do ya honey?
��・5・6、さあ、靴を取っておいで
君みたいな子は金がかからなくていいよね
そうだろ、ハニー?

Big black boots
Long brown hair
She’s so sweet with her get back stare
大きな黒のブーツ
茶色のロングヘア
後ろ姿がたまらない

Well I could see you home with me
But you were with another man
I know we ain’t got much to say
Before I let you get away yeah
I said, are you gonna be my girl?
君を連れ帰る光景を思い浮かべた
だけど君は別の男を連れていた
話すべきことなんか特にないけど
君を逃すわけにはいかないから
俺は言ったよ
「俺の女にならないか?」
Categories:

0 comments:

コメントを投稿