20131111

【和訳】Jet - Put Your Money Where Your Mouth Is

Put Your Money Where Your Mouth Is
Shine On
Jet





曲の解説とGarage Session


She’s a loaded gun
In my shaking hands
Am I in hell?
Or the promised land?
俺の震える手の中で
彼女は暴発寸前の銃
ここは地獄か?
それとも約束の地か?

(What’s your name?)
She said I’ll tell you my name
When I’m on your skin
You can be the queen
And I’ll be the king
I was born to echo
And I’ll never repeat
Not for anyone
��名前は?)
彼女は言った
本気になってくれたら
名前を教えてあげるわ
君はさながら女王様
俺が王様になろう
俺は共鳴するために生まれてきた
二度と言わないからよく聞けよ
誰でも相手にするわけじゃない

She said
(show me yours)
I’ll show you what I got yeah
(I’ll show you mine)
When you tell me what you need
(show me yours)
So put your money where your mouth is
(I’ll show you mine)
彼女は言った
��あなたの心を見せて)
望みを言ってくれたら
��そしたらわたしの心を見せるから)
俺の魅力を見せてやるよ
��あなたの心を見せて)
だから証明してみせてくれよ
��そしたらわたしの心を見せるから)

When the beat goes on
She knows that nothing is wrong
She goes down like a setting sun
どこまでも続くビートに
あの子は気分を良くしたのか
どんどん下へ…
まるで日が沈むように

(What’s your name?)
She said I’ll tell you my name
You got to let me in
You can be the sinner
And I’ll be the sin
I’ll take what I want
And it’s easy to see
I got everything
��名前は?)
彼女は言った
わたしを受け入れてくれたら
名前を教えてあげるわ
君は罪人
俺は罪
勝手にもらっていくよ
一目瞭然だろう
俺はすべてを手に入れた

She said
(show me yours)
I’ll show you what I got yeah
(I’ll show you mine)
When you tell me what you need
(show me yours)
So put your money where your mouth is
(I’ll show you mine)
(any place, any time)
彼女は言った
��あなたの心を見せて)
望みを言ってくれたら
��そしたらわたしの心を見せるから)
俺の魅力を見せてやるよ
��あなたの心を見せて)
だから証明してみせてくれよ
��そしたらわたしの心を見せるから)
��どんな場所でも、どんな時でも)
Categories:

0 comments:

コメントを投稿