20131111

【和訳】Jet - Holiday

Holiday
Shine On
Jet



Got this notion from another man
He put this dead fish in my hand
Paperweight baby it’s my name
I hold you down cos you’re all the same to me
That’s right
ある男から忠告を受けた
彼は俺の手に死んだ魚を押し付けた
“ペイパーウェイト” ベイビー、それが俺の名前
お前を押さえつけてやるよ
俺から見れば誰だって同じ
そうだろ

Say whatever you want baby I’m your man
And I can help you yes I can
Paperweight baby it’s my name
I can’t relate cos you’re all the same to me
That’s right
何でも言えよ、俺はお前の男だ
お前を助けてやるよ、そうだとも
“ペイパーウェイト” ベイビー、それが俺の名前
付き合いきれないね
俺から見れば誰だって同じ
そうだろ

Makes no difference what they say
We’re going on holiday
Makes no difference what they say
We’re going on holiday
他人に何を言われようが
俺たちは休暇に出かけるんだ
他人に何を言われようが
俺たちは休暇に出かけるんだ

Been up all night and I sleep all day
Why oh why do I live this way?
Hey pretty girl sit next to me
Cos I’m a ten foot diamond Christmas tree
一晩中起きて、一日中眠る
何で俺の暮らしはこうなんだ?
かわいい君、俺の隣に座りなよ
俺は10フィートの高さの
ダイアモンドのクリスマスツリー

Makes no difference what they say
We’re going on holiday
Makes no difference what they say
We’re going on holiday
Hold my calls just get me on the front page
We’re going on holiday
誰に何を言われたって
俺たちは休暇に出かけるんだ
誰に何を言われたって
俺たちは休暇に出かけるんだ
電話は保留にして
俺を表紙に載せてくれよ
俺たちは休暇に出かけるんだ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿