20131111

【和訳】John Mayer - Fool to Love You

Oh, it takes a fool to love you
It takes a fool to love you
It takes a fool to love you
Oh, and I'm just the fool for you
君を愛するなら
とことん愛さなくちゃいけない
中途半端な気持ちじゃいけない
僕は君が好きでたまらないよ

I really did it to myself I guess
I saw you standing in that cocktail dress
Oh, call the press and say my life is a mess
Because I must confess to you
自ら望んでこうなったんだ
例のカクテルドレス姿の君を見かけた
記者に連絡して
僕の人生はめちゃくちゃだって
言ってやればいいさ
だって君には正直に伝えておきたい

That it takes a fool to love you
It takes a fool to love you
It takes a fool to love you
Oh, and I'm just the fool for you
君を愛するなら
とことん愛さなくちゃいけない
中途半端な気持ちじゃいけない
僕は君が好きでたまらないよ

Fool me once, it's shame on you
But twice, it's shame on me
But fool me baby for the rest of my life
And I'll be happy, happy as a broken man can be
一度裏切られたら
それは君の失敗
でも二度目は
僕に問題がある
だけどベイビー
死ぬまで僕を傷つけて
そしたら僕はきっと
世界一幸せな廃人になれる

Cause it takes a fool
It takes a fool
It takes a fool to love you
Oh, and I'm just the fool for you
Oh now I'm just the fool for you
I'm just the fool for you
だって君を愛するなら
とことん愛さなくちゃいけない
中途半端な気持ちじゃいけない
僕は君が好きでたまらないよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿