20131111

【和訳】Matchbox Twenty - Can't Let You Go

(アルバム"Exile On Mainstream"より)

I’ll stick around
See how bad it gets
I’ll settle down and deal with old regrets
You know I adore you
目を離さずに
深刻化を見守るよ
心を落ち着けて
昔の後悔に向き合うよ
僕に惹かれてるんでしょ?

I can’t let go
You’re a part of my soul
You’re all that I know
No, I can’t let you go
君を忘れられない
君は僕の魂の一部
君は僕の知るすべて
君を忘れられない

Is it better now?
Do you feel like all is fair
Can we work it out
So that it’s easier for me to bed
Because life, it can blind you
これで良くなった?
これで平等だと思える?
二人で試してみない?
そうすれば良く眠れるだろうから
だって人生は
時に人の目を晦ますものだから

I can’t let go
You’re a part of my soul
You’re all that I know
No, I can’t let you go
君を忘れられない
君は僕の魂の一部
君は僕の知るすべて
君を忘れられない

Down from the edge, I can see you
Where we end
And I’d give up all of my days to go back
There was all this wonder
And all this magic
Has all this wonder
Over and done
崖の下に 君の姿が見える
そこは二人が終わった場所
そこへ戻ることができるなら
人生を投げ売ってもいい
感動の全てが
魔法の全てが
ときめきの全てを
二度と取り返せないものに変えた

If love were a whisper
What could I give you to speak
Maybe you’re out of my reach
愛が囁きなら
君に何と声をかけようか
もう手の届かない所にいる君に

I can’t let go
You’re a part of my soul
You’re all that I know
No, I can’t let you go
君を忘れられない
君は僕の魂の一部
君は僕の知るすべて
君を忘れられない
Categories:

0 comments:

コメントを投稿