20131111

【和訳】We Are Scientists - Nice Guys

(アルバム"Barbara"より)



You’re smart enough to make your mistakes
And act like you want em
Walk off the residual pain
And forget how you got it
Nice guys finish last anyway
And that’s just the problem
君はとても利口で
だからこそ
過ちを犯してしまう
彼らが必要なふりをしてしまう
余計な痛みから遠ざかり
傷ついた理由を忘れ去る
だけどどれほどの善人も
いつか必ず死んでしまう
それが問題なんであって…

If you’re a nice guy
Act like a nice guy
If you want this
I want it more then you
善人なら善人らしく振舞えばいい
君はこれが欲しい
でも僕はもっと欲しい
だったらどうする?

It’s fine to say this isn’t a game
When you’ve already lost it
It’s pointless to go through it again
But perhaps you’ve forgotten
You’ve gotta know there’s nothing to gain
So why even bother?
負けが決まった後で
これは勝負じゃない
そう言うのもいいけど
同じ事を繰り返すだけなら無意味
だけど忘れてるんじゃないの?
勝ち取れるものなんて
初めからなかったってこと
だったらどうして手を出したの?

If you’re a nice guy
Act like a nice guy
If you want this
I want it more then you
善人なら善人らしく振舞えばいい
君はこれが欲しい
でも僕はもっと欲しい
だったらどうする?

This isn’t a trick
So stop over thinking everything
Just finish your drink
And stop over thinking everything
これは罠じゃない
だから考えすぎるのはやめなよ
酒を飲み干したら
もう何も考えないで

If you’re a nice guy
Act like a nice guy
If you want this
I want it more then you
善人なら善人らしく振舞えばいい
君はこれが欲しい
でも僕はもっと欲しい
だったらどうする?
Categories:

0 comments:

コメントを投稿