20131111

【和訳】Selena Gomez & The Scene - Who Says

Who Says
When The Sun Goes Down
Selena Gomez and The Scene



I wouldn't wanna be anybody else
他の誰かになんかなりたくない

You made me insecure,
Told me I wasn’t good enough
But who are you to judge
When you’re a diamond in the rough?
I’m sure you got some things
You’d like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn’t want to be anybody else
「わたしなんかまだまだ」
あなたにそう言われて
こっちまで不安になっちゃった
だけどダイアモンドの原石は
磨いてみなくちゃ価値をつけられない
あなたには間違いなく
特別な魅力があるっていうのに
自分を変えたいって思ってるのね
わたしはどうかな
考えてみたけど
他の誰かになんかなりたくないわ

I’m no beauty queen
I’m just beautiful me
絶世の美女ってわけじゃないけど
ありのままの自分は美しいと思う

You’ve got every right
To a beautiful life
C'mon
美しい人生を送る権利は
あなたにだってあるわ
そうでしょ?

Who says, who says you're not perfect?
Who says you're not worth it?
Who says you're the only one that's hurtin'?
バカなこと言わないでよ
完璧じゃないなんて
価値はないなんて
傷ついてるのは自分一人だなんて

Trust me, that's the price of beauty
Who says you're not pretty?
Who says you're not beautiful?
Who says?
美しさを手に入れたいなら
わたしを信じて
自分は可愛くないなんて
美しくないなんて
バカなこと言わないでよ

It’s such a funny thing
How nothing’s funny when it’s you
You tell ‘em what you mean
But they keep whiting out the truth
笑っちゃうわよね
本音で話してるっていうのに
面白い冗談なんか一つも言ってないのに
鼻で笑われるなんて
真実をごまかされるなんて

It’s like a work of art
That never gets to see the light
Keep you beneath the stars
Won’t let you touch the sky
日の目を見ない芸術品と同じじゃない
星空の下にいるのに
空に手を伸ばそうとしないなんて

I’m no beauty queen
I’m just beautiful me
絶世の美女ってわけじゃないけど
ありのままの自分は美しいと思う

You’ve got every right
To a beautiful life
C'mon
美しい人生を送る権利は
あなたにだってあるわ
そうでしょ?

Who says, who says you're not perfect?
Who says you're not worth it?
Who says you're the only one that's hurtin'?
バカなこと言わないでよ
完璧じゃないなんて
価値はないなんて
傷ついてるのは自分一人だなんて

Trust me, that's the price of beauty
Who says you're not pretty?
Who says you're not beautiful?
Who says?
美しさを手に入れたいなら
わたしを信じて
自分は可愛くないなんて
美しくないなんて
バカなこと言わないでよ

Who says you’re not star potential?
Who says you’re not presidential?
Who says you can’t be in movies?
Listen to me, listen to me
スターになる素質はない?
大統領になんかなれない?
映画俳優にはなれないって?
いいから聞いてちょうだい

Who says you don’t pass the test?
Who says you can’t be the best?
Who said, who said?
Would you tell me who said that?
Yeah, who said?
合格するはずないって?
一番になんかなれないって?
失礼しちゃうわね
一体誰にそんなこと言われたの?

Who says, who says you're not perfect?
Who says you're not worth it?
Who says you're the only one that's hurtin'?
バカなこと言わないでよ
完璧じゃないなんて
価値はないなんて
傷ついてるのは自分一人だなんて

Trust me, that's the price of beauty
Who says you're not pretty?
Who says you're not beautiful?
Who says?
美しさを手に入れたいなら
わたしを信じて
自分は可愛くないなんて
美しくないなんて
バカなこと言わないでよ

0 comments:

コメントを投稿