20131111

【和訳】The 1975 - Menswear

(アルバム"The 1975"より)



*best man = ベストマン
3人いる花婿付き添い人のリーダー役

*Matty = マシューのこと?

"Well I only brought 3, what you lookin' at me for?"
She's dressed in white and putting off crying
「俺は3つしか持って来なかったよ
何で俺を見るんだ?」
白い衣装の彼女は泣きながら崩れ落ちる

"Well you're the *best man, so what's the plan?
Why don't you talk to *Matty about it?"
「ベストマンはあんたでしょ?
どういうつもりなのよ?
あんたからマッティーに話せばいいでしょ?」

I said, "I only brought 3 like I told you before,
We're gonna have to ask about"
僕は答えた
「言っただろ
俺は3つしか持って来ないって
相談してみなくちゃ」

Free bar, that's the point
Spilling Amaretto 'cause of previous joints
I'm sitting with a girl, fortunate placing
*Preceding railing racket off a porcelain basin
Who's he? Giving it the lips?
I've never seen him knockin' about
He looks just like me, but 6 foot 3
So I reckon you could knock him out
フリー・バー
それが問題
アマレットを溢しまくってるのは
ジョイントが効いてるせい
席順に恵まれて
俺の隣は女の子
さっき手洗い場で一発やったせいか気分がいい
あいつ誰?キスしちゃうわけ?
あんな奴 来てたっけ?
顔は俺にそっくりだけど
身の丈は6フィート3インチ
ねえ 君が追い払ってくれるんだよね?

"Well, I think I'll say a couple of words if you don't mind...
I never really got on with your bird the first time
I met her out, dressed in nowt, telling everybody you were shagging about"
「あのさあ もし良ければ
二言三言 言わせてもらいたいんだけど…
正直最初はお前の彼女が気に入らなかったんだ
外で待ち合わせたら
裸同然で出てきて
これから良いことするんだって丸わかりだった」

Well, who's this? Going for the kiss
I'm probably gonna yosh in your mouth
Because it's 3:05, I can hardly see and I'm on the verge of passing out
あれ 誰これ?キスしようとしてる?
悪いけど口の中に吐いちゃうかも
だってもう朝の3時5分
くらくらするよ
気絶しそうだ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿