20131111

【和訳】The 1975 - Pressure

(アルバム"The 1975"より)



You've seen so many faces that I've never seen before
I left an un-rewarding message telling you to come on
Over dramatic, automatically assume I'll stay the same
これまで君は
俺が出会ったことのないような人たちと
たくさん出会ってきた
君の留守電に
すぐに来てほしいって
頂けないメッセージを残した
芝居染みた性格
俺はこのまま変わらないって
自動的に分かるように

There's a change in pressure
We're never gonna lie to you
(Change in pressure)
My broken veins say that if my heart stops beating
(Change in pressure)
"We'll bleed the same way"
(Change in pressure)
Oh, my broken veins say
圧力は変化していく
俺たちは嘘はつかない
ボロボロの血管が訴えてる
心臓が動くのをやめたら
「俺たちも同じように血を流す」
傷付いた血管が訴えてる

Well I stay tuned, listen to the news and try to fall asleep at night
Because I'm living in a house with just three walls
So I'm always getting recognized
ラジオを付けっぱなしにして
ニュースに耳を傾けながら
眠ろうとしてる夜
家には3枚しか壁がないから
いつだって誰かに見られてる

There's a change in pressure
We're never gonna lie to you
(Change in pressure)
My broken veins say that if my heart stops beating
(Change in pressure)
"We'll bleed the same way"
(Change in pressure)
Oh, my broken veins say
圧力は変化していく
俺たちは嘘はつかない
ボロボロの血管が訴えてる
心臓が動くのをやめたら
「俺たちも同じように血を流す」
傷付いた血管が訴えてる
Categories:

0 comments:

コメントを投稿