20131111

【和訳】The Subways - I Want To Hear What You Have Got to Say

I Want To Hear What You Have Got to Say
Young for Eternity
The Subways

Another day is here and I’m still alive
I say these words aloud
They speak from inside
And everytime I see you, you just walk away
Still the world is turning
また一日が始まった
僕はまだ生きている
大声で叫ぶ
本心から溢れる言葉
君に出会えばいつも
君は離れていくだけ
それでも世界は回り続けている

I want to hear what you
What you’ve got to say
僕は聞きたい
君が言いたい言葉を
僕は聞きたい
言ってくれよ

My mind is all made up
I’m doing all I can
I’m trying hard to think but I can’t understand
Why everytime I see you, you just walk away?
Still the world keeps turning
I will not complain
覚悟はできた
何だってするつもり
必死に考えているのに
理解できない
どうして出会うたびいつも
君は離れていってしまうの
それでも世界は回り続けているから
不満を言うつもりはないよ

I want to hear what you
What you’ve got to say
僕は聞きたい
君が言いたい言葉を
僕は聞きたい
言ってくれよ

My head is spinning around
I don’t know what to do
If I’m so happy, I’ve got everything to lose
And everytime I see you, I can’t stand to stay
And now it’s always raining
You’re the one to blame
頭の中がめちゃめちゃで
どうすればいいかも分からない
胸いっぱいの幸せを手にしても
すべてはいつか失われてゆく
君に会うたびいつも
じっとしていられなくなる
いつまでも雨が降り続けているのは
君のせい

I want to hear what you
What you’ve got to say
僕は聞きたい
君が言いたい言葉を
僕は聞きたい
言ってくれよ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿