20131111

【和訳】Celine Dion - To Love You More

Take me back into the arms I love
Need me like you did before
Touch me once again
And remember when
There was no one that you wanted more
わたしの愛するあの腕の中へ
連れ戻してほしい
昔のように求められたい
もう一度、わたしに触れて
思い出して
他の誰かなど必要なかったころのこと

Don’t go
You know you’ll break my heart
She won’t love you like I will
I’m the one who stay
When she walks away
And you know I’ll be standing here still
行かないで
わたしの心は壊れてしまう
わたしのようには
彼女はあなたを愛さない
わたしはいつまでもここにいる
彼女があなたを捨てて行っても
わたしは少しも動かずにここにいる

I’ll be waiting for you
Here inside my heart
I’m the one who wants to love you more
You will see I can give you
Everything you need
Let me the one to love you more
あなたを待っている
胸のうちでいつまでも
わたしだけがあなたを
もっと愛せる人間だから
いつか気付いてくれるはず
わたしだけがあなたの望みを
すべてかなえてあげられる
だからわたしを選んで
あなたをもっと愛させて

See me as if you never knew
Hold me so you can’t let go
Just believe in me
I will make you see
All the things that your heart needs to know
見知らぬ誰かと出会うように
わたしに眼差しを傾けて
抱きしめて
二度と手放せないと思わせるから
わたしを信じて
必ず分からせてあげる
あなたの心が望む答えを

I’ll be waiting for you
Here inside my heart
I’m the one who wants to love you more
You will see I can give you
Everything you need
Let me the one to love you more
あなたを待っている
胸のうちでいつまでも
わたしだけがあなたを
もっと愛せる人間だから
いつか気付いてくれるはず
わたしだけがあなたの望みを
すべてかなえてあげられる
だからわたしを選んで
あなたをもっと愛させて

Someway all the love that we had can be saved
Whatever it takes we’ll find a way
Believe me
I will make you see
All the things that your heart needs to know…
いつの日かふたりの愛が
無敵の存在になる
そのために何を賭しても
必ず道は見つかる
わたしを信じてくれたら
必ず分からせてあげる
あなたの心が望む答えを
そのすべてを

I’ll be waiting for you
Here inside my heart
I’m the one who wants to love you more
You will see I can give you
Everything you need
Let me the one to love you more
あなたを待っている
胸のうちでいつまでも
わたしだけがあなたを
もっと愛せる人間だから
いつか気付いてくれるはず
わたしだけがあなたの望みを
すべてかなえてあげられる
だからわたしを選んで
あなたをもっと愛させて

0 comments:

コメントを投稿