20131111

【和訳】Tom Odell - Heal

(アルバム"Long Way Down"より)

Take my mind and take my pain
Like an empty bottle takes the rain
And heal
僕の心を 痛みを その手に取って
殻の瓶に雨水が溜まっていくように
癒してほしい

Take my past and take my sins
Like an empty sail takes the wind
And heal
僕の過去を 罪を その手に取って
まっさらな帆が風を受けるように
癒してほしい

And tell me some things last
And tell me some things last
世の中には永遠に存在するものもあるんだと気付かせてほしい

Take my heart and take my hand
Like an ocean takes the dirty sands
And heal
僕の思いを 僕の手を 取って
大灘が黒い砂をさらっていくように
癒してほしい

Take my mind and take my pain
Like an empty bottle takes the rain
And heal
僕の心を 痛みを その手に取って
殻の瓶に雨水が溜まっていくように
癒してほしい

And tell me some things last
And tell me some things last
世の中には永遠に存在するものもあるんだと言ってほしい

Categories:

0 comments:

コメントを投稿