20150615

【和訳】Jonas Brothers - Set This Party Off

(アルバム”Jonas L.A.”より)

Driving down the boulevard, solo
She pulls up in her daddy's car, top down
I said you've got friends
And I've gone mine
But I got nothing on my mind
Rocking out to my favorite songs
That's all I really need
Would it be better if you rolled with me?
大通りをドライブする
―ひとりきりで
彼女がパパの車を道端に停める
―オープンカー
君には君の友達がいて
僕には僕の友達がいる
そんなことを言ったものの
誰かと何かしたいわけでもない
お気に入りの曲をかけて盛り上がる
それだけが僕に本当に必要なもの
君が一緒に盛り上がってくれたら
もっと楽しくなれるかな?

We've got the words
If you've got the melody
We've got the time
If you've got the place to be
And we're not gonna stop
Until we set it off
We've got tonight to make every memory
Ready or not
Cause we're gonna make you see
That we're not gonna stop
We're gonna set this party off
君がメロディーを知っててくれるなら
僕らは歌詞を知ってる
君に居るべき場所があるなら
僕らには時間がある
途中では止まらない
火が点くまでやる
色んな思い出を作るための この夜
その準備ができていようといまいと
君に分からせてあげるよ
僕らは止まらない
パーティーを始めよう

She's looked at me like I was so crazy
But I could tell she was in cause
She didn't say no
Right away
She told she would think about it
Girls like that, they gotta keep you guessing
And then she blasted her favorite song
But I still heard her scream
Baby, you can come with me
頭のおかしな奴を見るような目で僕を見た彼女
でも彼女もその気だったはず
だってノーとは言わなかった
すぐに
「考えておく」って言ってくれた
ああいう女の子たち
こっちをハラハラさせる女の子たち
その後 彼女がお気に入りの曲を
大音量で流してくれたけど
それでも彼女の叫び声は ちゃんと聞こえた
「ベイビー 一緒にどう?」

We've got the words
If you've got the melody
We've got the time
If you've got the place to be
And we're not gonna stop
Until we set it off
We've got tonight to make every memory
Ready or not
Cause we're gonna make you see
That we're not gonna stop
We're gonna set this party off
君がメロディーを知っててくれるなら
僕らは歌詞を知ってる
君に居るべき場所があるなら
僕らには時間がある
途中では止まらない
火が点くまでやる
色んな思い出を作るための この夜
その準備ができていようといまいと
君に分からせてあげるよ
僕らは止まらない
パーティーを始めよう

All I need is my favorite song
But it sounds better
When you sing along
Sing along
僕にはお気に入りの曲さえあれば十分
でも君が一緒に歌ってくれたら
もっと素敵に聞こえるんだ

We've got the words
If you've got the melody
We've got the time
If you've got the place to be
And we're not gonna stop
Until we set it off
We've got tonight to make every memory
Ready or not
Cause we're gonna make you see
That we're not gonna stop
We're gonna set this party off
君がメロディーを知っててくれるなら
僕らは歌詞を知ってる
君に居るべき場所があるなら
僕らには時間がある
途中では止まらない
火が点くまでやる
色んな思い出を作るための この夜
その準備ができていようといまいと
君に分からせてあげるよ
僕らは止まらない
パーティーを始めよう
Categories:

0 comments:

コメントを投稿