20150915

【和訳】Lucy Rose - For You

(アルバム"Work It Out"より)

We walked too fast to see everything that's close to us
We hold dear
I'll kiss you goodbye when you are safe from harm
And I know you are here
身近にあるもの全てを確かめたくて
速足で歩いた
惜しみながら
さよならのキスは
あなたに危険が及ばない時にするわ
それにあなたの存在は ここに感じてるから

Why'd you have to go so soon?
Cause it's not fair to underestimate my love
なぜあんなに急いで行ってしまったの?
だってわたしの愛が過小評価されるなんて
公平じゃないわ

For you
If I'm gonna work hard
For you
And if I'm gonna take my time
For you
If it's gonna be now
For you
Where do I go from here?
あなたのために
もしもわたしが必死になったら?
あなたのために
もしもわたしが時間を割いたら?
あなたのために
もしも今がその時だったら?
あなたのために
わたしはここからどこに行くの?

Remember how we were
Running so fast we could hardly breathe in
Hold my hand, I'll take you
To the days of sun, we were kids playing free
昔の二人を思い出す
足が急いて 呼吸もできなかった
手を握ってくれたら
連れて行ってあげる
太陽の季節
わたしたちは自由に遊ぶ子供だった

But why'd you have to go so soon?
Cause it's not fair to underestimate my love
でも なぜあんなに急いで行ってしまったの?
だってわたしの愛が過小評価されるなんて
公平じゃないわ

For you
If I'm gonna work hard
For you
And if I'm gonna take my time
For you
If it's gonna be now
For you
Where do I go from here?
あなたのために
もしもわたしが必死になったら?
あなたのために
もしもわたしが時間を割いたら?
あなたのために
もしも今がその時だったら?
あなたのために
わたしはここからどこに行くの?

Let me try
Cause it won't hurt me
And if I work it out
Then let me try
Cause it won't hurt me
And if I work it out
Then let me try
Cause it won't hurt me
And if I work it out
試させて
だってわたしは傷つかない
何とかできるかもしれない
だったら試させて
だってわたしは傷つかない
何とかできるかもしれない
だから試させて
だってわたしは傷つかない
何とかなるかもしれない

For you
If I'm gonna work hard
For you
And if I'm gonna take my time
For you
If it's gonna be now
For you
Where do I go from here?
あなたのために
もしもわたしが必死になったら?
あなたのために
もしもわたしが時間を割いたら?
あなたのために
もしも今がその時だったら?
あなたのために
わたしはここからどこに行くの?
Categories:

0 comments:

コメントを投稿