20151031

【和訳】The All-American Rejects - Bleed Into Your Mind

(アルバム"Kids In The Street"より)

How long has it been since I ripped you
These paper cut hands need to stop
And lonely's a plague but it skipped you
I suffer till you cut me up
君を切り裂いてから どれくらい経ったろう
紙で切り傷を作ってばかりの両手を
そろそろ止めてやらなきゃならない
孤独感は伝染病
なのに君は感染を免れた
僕の病気を治すには
君が僕を切り開いてくれなくちゃ

Then I bleed into your mind
I need to make you blind
I bleed into your mind
I need you one last time
そうすれば僕は 君の心に流れ込める
君を盲目にしてしまいたい
君の心に流れ込んで
最後にもう一度だけ 君を僕のものにしたい

Well you *put yourself together
Pieces of you slipped away
And some are forever whenever
Put me on my knees at your feet and
君がバラバラな思考をひとつにまとめた時
君の手はいくつか欠片を取り落した
その内のいくつかが
いつまでも どんな時も
僕を君の足元に跪かせる

Then I bleed into your mind
I need to make you blind
I bleed into your mind
I need you one last time
そうして僕は 君の心に流れ込む
君を盲目にしてしまいたい
君の心に流れ込んで
最後にもう一度だけ 君を僕のものにしたい

Never forgive me
I cannot forgive you
Yeah I feel you full of little lies
You're still hungry for the truth
And I know we've got our problems
Let's just try to solve them
僕を許さないでくれ
僕は君を許せない
君は小さな嘘に満ちている
それでも真実に飢えている
そうだね
僕らは問題を抱えている
だったら解決しようよ

In your mind I stay with you
I know in time you'll feel it too
君の心の中で 僕は君に寄り添っている
そしていずれ 君も同じように感じる時が来る

Then I bleed into your mind
I need to make you blind
I bleed into your mind
I need you one last
その時僕は 君の心に流れ込む
君を盲目にしてしまいたい
君の心に流れ込んで
最後にもう一度だけ 君を僕のものにしたい

0 comments:

コメントを投稿