20151109

【和訳】Nothing But Thieves - Drawing Pins

(アルバム"Nothing But Thieves"より)

Every light is blinding
Every minute lasts all day
Every thought is fighting
They're not falling into place
ありとあらゆる光に目が眩む
ありとあらゆる瞬間が一日中続く
ありとあらゆる思考が葛藤していて
どれも収まり所を知らない

I'm held down by drawing pins
They pierce the skin
Lights are on but no one's in
When you talk
I don't feel like I belong
Here at all
僕は画鋲で留め置かれ
肌に穴を空けられていく
明かりはついているのに
中には誰もいない
君が話をする時
僕は落ち着ける気がしない
さあ 詰まる所

Tell me
What you did it
What you did it
What you did it for
Cos I I I can't figure it out
What you did it
What you did it
What you did it for
Cos I I I can't figure it out
教えてくれよ
そうしたのは
そうしたのは
そうしたのは何のため?
だって僕には解明できない
君がそうしたのは
君がそうしたのは
君がそうしたのは なぜ?
だって僕には解明できない

I could use some Magick
C'mon Crowley, let me in
魔術を試してみようか
いいだろ クロウリー
中に入れてくれよ

I'm held down by drawing pins
They pierce the skin
Lights are on but no one's in
When you talk
I don't feel like I belong
Here at all
僕は画鋲で留め置かれ
肌に穴を空けられていく
明かりはついているのに
中には誰もいない
君が話をする時
僕は落ち着ける気がしない
さあ 詰まる所

Tell me
What you did it
What you did it
What you did it for
Cos I I I can't figure it out
What you did it
What you did it
What you did it for
Cos I I I can't figure it out
教えてくれよ
そうしたのは
そうしたのは
そうしたのは何のため?
だって僕には解明できない
君がそうしたのは
君がそうしたのは
君がそうしたのは なぜ?
だって僕には解明できない

What do I have to do
To be loved, loved by you
どうすればいいんだ
愛されるためには
君に愛されるためには

Tell me
What you did it
What you did it
What you did it for
Cos I I I can't figure it out
What you did it
What you did it
What you did it for
Cos I I I can't figure it out
教えてくれよ
そうしたのは
そうしたのは
そうしたのは何のため?
だって僕には解明できない
君がそうしたのは
君がそうしたのは
君がそうしたのは なぜ?
だって僕には解明できない

What do I have to do
To be loved, loved by you
どうすればいいんだ
愛されるためには
君に愛されるためには

0 comments:

コメントを投稿