20151103

【和訳】Sundara Karma - Vivienne



Wild eyes
Skinny jeans
Disengaged at just nineteen
You and I stuck in the in-between
興奮した目つき
スキニージーンズ
19歳にして 既に心ここに在らず
どっちつかずに閉じ込めれた君と僕

Come on baby let’s feel alive
We could change the world
If we stopped getting high
But you know I'd give it all up
Just to spend it with you
いいだろ ベイビー
生きてるって実感しようよ
ハイになることを辞めたら
世界が変わるのかもしれない
でもね あのさあ
世界なんか惜しくないよ
君と同じ世界にいられるだけでいい

If you said I needed
To fall in deeper
I'd fall
Just to stay here with you
You know I'd give you
It all
Vivienne
もっと深く落ちる必要があると
君がそう言うなら
僕は落ちるよ
君とここにいられるなら
いいかい
僕は君に全てを差し出せる
ヴィヴィアン

I never knew
Didn't see
That fate could be so tongue in cheek
A loving kindness that's both brutal and bleak
全然知らなかった
気付かなかったけれど
運命ってすごく皮肉めいたものかもしれなくて
親愛は残忍でもあり 冷たくもある

Come on baby let’s feel alive
We could change the world
If we stopped getting high
But you know I'd give it all up
Just to spend it with you
いいだろ ベイビー
生きてるって実感しようよ
ハイになることを辞めたら
世界が変わるのかもしれない
でもね あのさあ
世界なんか惜しくないよ
君と同じ世界にいられるだけでいい

If you said I needed
To fall in deeper
I'd fall
Just to stay here with you
You know I'd give you
It all
Vivienne
もっと深く落ちる必要があると
君がそう言うなら
僕は落ちるよ
君とここにいられるなら
いいかい
僕は君に全てを差し出せる
ヴィヴィアン

And I feel that we're close
To the fear, heaven knows
We pray, we hope, and away we go
恐怖に近付いているような気がするけど
そんなの知るもんか
僕らは祈る
僕らは願う
そして遠くへ逃げる

Time after time, as the day turns to night
Like a child I cry, kiss it all goodbye
Though I've grown I'm a mess, we don't crawl in the west
We live and hope for the best, fuck it all and the rest
何度も何度も 昼が夜に変わる度
僕は子供みたいに泣いて
あらゆる物事にさよならのキスをする
僕はめちゃくちゃな人間に成長したけど
僕らは西部でノロノロ暮らすつもりはない
僕らは生きて 最善を願う
何もかもどうだっていい

If you said I needed
To fall in deeper
I'd fall
Just to stay here with you
You know I'd give you
It all
Vivienne
もっと深く落ちる必要があると
君がそう言うなら
僕は落ちるよ
君とここにいられるなら
いいかい
僕は君に全てを差し出せる
ヴィヴィアン

Time after time, as the day turns to night
(Vivienne)
Like a child I cry kiss it all goodbye
(Vivienne)
Though I've grown I'm a mess, we don't crawl in the west
(Vivienne)
We live and hope for the best, fuck it all and the rest
Vivienne
何度も何度も 昼が夜に変わる度
(ヴィヴィアン)
僕は子供みたいに泣いて
あらゆる物事にさよならのキスをする
(ヴィヴィアン)
僕はめちゃくちゃな人間に成長したけど
僕らは西部でノロノロ暮らすつもりはない
(ヴィヴィアン)
僕らは生きて 最善を願う
何もかもどうだっていい
ヴィヴィアン
Categories:

0 comments:

コメントを投稿