20151128

【和訳】The Vamps - Wake Up

(アルバム"Wake Up"より)



You've been deep in a coma
But I stood right here
When you thought there was no one
I was still right here
You were scared, but I told ya
"Open up your eyes"
君は深い昏睡に陥っている
でも
君がここには誰もいないと思っていた時
僕はここに立っていた
僕はまだここにいた
君は怯えていたけど
僕は言ったよね
「目を開けて」

Never saw me as someone who could love you well
Had to show you the hard way
Only time will tell
Revelations and heartaches make you realize
君を上手に愛せる奴かもしれないと
期待してもらえたことはなかった
難しい方法しか教えてあげられなかった
時が経てば分かる時が来る
暴露と傷心に 君はふと気付く

I was always in front of you
僕はいつも君の目の前にいた

So wake up
Your sleeping heart
I know sometimes we'll be afraid
But no more playing safe, my dear
I'm here
So wake up
だから 起きてよ
寝ぼけた心を起こして
確かに恐怖を感じる時もあるけど
もう安全策は取らない
僕がここにいるよ
だから 起きてよ

You've been deep in a coma
But I stood right here
When you thought there was no one
I was still right here
You were scared, but I told ya
"Open up your eyes"
君は深い昏睡に陥っている
でも
君がここには誰もいないと思っていた時
僕はここに立っていた
僕はまだここにいた
君は怯えていたけど
僕は言ったよね
「目を開けて」

I was always in front of you
僕はいつも君の目の前にいた

So wake up
Your sleeping heart
I know sometimes we'll be afraid
But no more playing safe, my dear
だから 起きてよ
寝ぼけた心を起こして
確かに恐怖を感じる時もあるけど
もう安全策は取らない

So wake up
Your sleeping heart
And we will dream a dream for us
That no one else can touch, my dear
I'm here
So wake up
だから 起きてよ
寝ぼけた心を起こして
一緒に二人の夢を見ようよ
他の誰も触れることのできない夢を
僕はここだよ
目を覚まして

So wake up
Your sleeping heart
And we will dream a dream for us
That no one else can touch, my dear
I'm here
So wake up
さあ 起きて
寝ぼけた心を起こして
確かに恐怖を感じる時もあるけど
もう安全策は取らない
僕がここにいるよ
さあ 起きて
Categories:

0 comments:

コメントを投稿