20151216

【和訳】Gabrielle Aplin - Sweet Nothing

(アルバム"Light Up The Dark"より)



The rain starts falling
When you're calling me
Why can't you see
I'm diving under water
Just to breathe
あなたがわたしを呼ぶと
雨が降り始める
なぜ分からないの?
水中に飛び込もうとしているわたしは
ただただ酸素を求めている

And I'm feeling lonely
I'm feeling blue
Won't you please give me something?
I don't believe in your sweet nothing
それに 寂しい思いをしている
悲しい思いをしている
何とかしてくれない?
あなたの甘い言葉は信じられない

I feel your arms around me
You say you feel the love
But oh I feel alone
You think you understand me but
I don't even understand me
And oh I feel alone
わたしの体があなたの腕に包まれる
あなたは愛を感じると言うけど
わたしは孤独を感じる
あなたはわたしを理解してる気でいるけど
わたしだってわたしを理解できない
だから孤独に思えるの

London living
Nothing comes for free
Why can't you see
Time won't heal it
Just stand still for me
ロンドンでの暮らしに
タダで手に入るものはない
なぜ分からないの?
時間を置いても良くはならない
わたしのためを思うなら
ただじっとしていてほしい

And I'm feeling lonely
I'm feeling blue
Won't you please give me something?
I don't believe in your sweet nothing
それに 寂しい思いをしている
悲しい思いをしている
何とかしてくれない?
あなたの甘い言葉は信じられない

I feel your arms around me
You say you feel the love
But oh I feel alone
You think you understand me but
I don't even understand me
And oh I feel alone
わたしの体があなたの腕に包まれる
あなたは愛を感じると言うけど
わたしは孤独を感じる
あなたはわたしを理解してる気でいるけど
わたしだってわたしを理解できない
だから孤独に思えるの
Categories:

0 comments:

コメントを投稿