20151222

【和訳】Stereophonics - Into The World

From day one
When we first breathe
Into the light
We first see
僕らが初めて会い
初めて灯に
息を吹きかけた
あの初日から

Searching our souls
Ever since our mothers
Brought us this life
So what's to be
僕らは魂の在り処を探している
僕らの母親たちが
僕らに命を与えた瞬間からずっと
どうしたものか

Into this world
Into the sun
To find the love
That makes you one
世界の中へ
陽だまりの中へ
自分を一人の人間にしてくれるような
愛を探して

Climbed a mountain
So I can see
All of the wonder
In front of me
山に登った
目の前に広がる
驚きの全てを
確かめたくて

To watch the sunrise
To feel the breeze
Mothers and children
Their destiny
日の出を眺めたくて
そよ風を感じたくて
母親たちと子供たち
彼らの運命

Into this world
Into the sea
To find the love
That makes you one
世界の中へ
海の中へ
自分を一人の人間にしてくれるような
愛を探して

Into the lies
Into the grace
Into the love
Into the hate
Into the world
欺瞞の中へ
慈悲の中へ
愛の中へ
憎しみの中へ
世界の中へ

Into the wild
Into the hurt
Into the loss
Into the birth
野蛮の中へ
痛みの中へ
喪失の中へ
誕生の中へ

You're that I want
You're all that I see
You're all that I got
You're next to me
僕が欲しいのは君だ
僕には君しか見えない
僕には君しかいない
君は僕の隣にいる

To find the love that makes you free
To hear the words
You sang to me
君を自由にしてくれる愛を見つけたくて
君が僕に歌ってくれた言葉を聞きたくて

Into the world
Into the rain
Into the storm
And back again
世界の中へ
雨の中へ
嵐の中へ
そして再び戻ってくる

You're that I want
You're all that I see
In everything
Right next to me
僕が欲しいのは君だ
僕には君しか見えない
あらゆる意味において
僕のすぐ隣にいてくれる人

So open your heart
And open your eyes
Open your arms
Into this life
Into the world
だから心を開いて
その目を開いて
腕を開いて
人生の中へ
世界の中へ
Categories:

0 comments:

コメントを投稿