20151218

【和訳】The Libertines - The Milkman's Horse

(アルバム"Anthems For Doomed Youth"より)

They just don't make that kind of license anymore
For that way of life anymore
That type of world anymore
単純な話だ
今後一切
そういう類の資格は作られない
そういう類の人生は作られない
そういう類の世界は作られない

What you done
Get out of my dreams you scum
They weren't meant for anyone
They weren't meant for anyone but me
何てことをしてくれたんだ
俺の夢から出ていけ クソ野郎
誰のものでもないのに
俺以外の誰のものでもないのに

In my cinematic mind
I see battles fought at sea
I awake in dawn's empire
It must be lonely being you being me
シネマチックな頭に浮かぶ
海辺で繰り広げられる戦の模様
夜明けの帝国で目を覚ます
俺でいるお前でいるのは 孤独に違いない

What you done
Get out of my dreams you scum
They weren't meant for anyone but me
何てことをしてくれたんだ
俺の夢から出ていけ クソ野郎
誰のものでもないのに
俺以外の誰のものでもないのに

What you done
I just get so overrun
Impossible dreams they come for me
Poor me
何てことをしてくれたんだ
行き過ぎてしまったじゃないか
不可能な夢が 俺を迎えに来る
この俺を迎えに

For the worlds they never see
This beatific reverie
By wind-swept kisses heavens reign
Lovers rise to fall and fall and rise again
世界中の誰も知らない
この至福の空想
風に浚われたキスが 天国に雨を降らす
恋人たちは立ち上がり 転び
転び 再び立ち上がる

What you done
Get out of my dreams you scum
They weren't meant for anyone but me
何てことをしてくれたんだ
俺の夢から出ていけ クソ野郎
誰のものでもないのに
俺以外の誰のものでもないのに

What you done
I just get so overrun
These hellful filled dreams they come for me
何てことをしてくれたんだ
行き過ぎてしまったじゃないか
地獄に満ちたな夢が 俺を迎えに来る

What you done
Get out of my dreams you scum
They weren't meant for anyone but me
Poor me
何てことをしてくれたんだ
俺の夢から出ていけ クソ野郎
誰のものでもないのに
俺以外の誰のものでもないのに
俺だけのものなのに

0 comments:

コメントを投稿